”مضحکه دزدها”به سنگلج می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝مضحکه دزدها˝ با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۰ مهرماه در تماشاخانه سنگلج پذیرای تماشاگران می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش ” مضحکه دزدها ” نوشته پویان غفاری است که از دهم مهرماه به مدت ۳۰ شب در تماشاخانه سنگلج اجرا می گردد.

این نمایش داستان سه دزد سابقه دار را به نمایش می گذارد که برای خلاص شدن از دست ماموران نظمیه تصمیم می گیرند به لباس بازیگران تقلید در آیند و وارد منزل بیوه سردار مفخم شوند که همین امر سبب اتفاقاتی می گردد که داستان نمایش را شکل می دهد.

در این نمایش بازیگرانی چون علی عامل هاشمی در نقش نوروز، حمید رحیمی در نقش کال تپل، محمد صمدی در نقش فرخ، الهه شه پرست در نقش شیرین، سینا کرمی در نقش نفله، ارسطو خوش رزم در نقش جارچی، لبخند بدیعی در نقش تاج الملوک و محمدرضا ایمانیان در نقش میرزا مفخم ایفای نقش دارند.

برپایه این خبر، نمایش “مضحکه دزدها” که با تهیه کنندگی هدایت هاشمی آماده اجرا شده، علی عامل هاشمی و محمدرضا ایمانیان بعنوان دستیاران کارگردان، هادی عامل و رضا شاپورزاده به عنوان طراحان صحنه، پگاه ترکی طراح لباس و هادی عامل و آرش عزیزی بعنوان آهنگسازان نمایش حضور دارند و وحید میثاقی طراح و مجری تصاویر صحنه و طراح پوستر و بروشور نمایش می باشند.

در این اثر نمایشی به عنوان تازه ترین کار هادی عامل، امیر خدامی عکاس نمایش، نیما اقلیما سازنده تیزر، رامین تقی زاده مدیر صحنه، بهزاد رحمانی منشی صحنه، گلنار اکبری مدیر اجرا، محمد حسین محمدی و ایمان نوروزی دستیاران صحنه، فرشته قاسم پور هماهنگی گیشه و امور مالی، علی صالحی مدیرهماهنگی و برنامه ریزی، هادی آموزگار مجری طرح، مهدی سربازی روابط عمومی و تبلیغات،

الهه حاجی زاده مشاور رسانه ای و محمدرضا ایمانیان مسئول تبلیغات مجازی نمایش است.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند از چهارشنبه دهم مهرماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ و پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ با مراجعه به تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.