مطالبات رهبر انقلاب بهترین نقشه راه نمایندگان است

علیرضا منادی سفیدان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم و با بیان اینکه ایشان نقشه راه چهار ساله نمایندگان را برای خدمت به مردم ترسیم کردند، گفت: ایشان در پیامشان ارتقاء کیفیت قانون و نظارت دقیق بر اجرای قوانین را به نمایندگان گوشزد کردند.

وی افزود: این مجلس که نمایندگان آن از نظر تجربه علمی و عملی در درجه بالایی قرار دارند، باید با کارهای کارشناسی خلاءهای قانونی جامعه را شناسائی و قوانینی که تامین کننده نیازها باشد را تصویب کنند.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر واسکو همچنین با اشاره به بخشی از رهنمودهای  رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از چالش های ناموجه، تصریح کرد: نمایندگان با به فراموشی سپردن رقابت ها و اختلاف سلیقه های جزئی و با دید کلان نگر در برادری و همکاری با سایر قوا در جهت اعتلای نظام اسلامی و رفع نیازهای مردم خواهند کوشید.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دیگری که مردم قطعا از مجلس نهم دارند این است که نمایندگان به وظایف اصلی خود که همان تصویب قانون خوب و نظارت بر اجرای قانون است بپردازند لذا نمایندگان باید ازهر آن چیزی که آنان را از وظیفه اصلی خود دور می کند پرهیز کنند.

منادی در پایان محور قراردان فرمایشات و دستورات رهبری توسط نمایندگان را بهترین راه و نقشه عمل برای جلوگیری از انحراف دانست و گفت: مجلس نهم فرمایشات و پیام های رهبری را محور برنامه ها و عملکرد خویش قرار خواهد داد و با رعایت امانت و تقوا در انجام وظایف ، توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، پای بندی به حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم و دفاع از قانون اساسی نمونه مجلسی ولایتمدار و ارزشی خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.