مطالبات ضد کرونایی نماینده چابهار برای سفرهای نوروزی

نماینده مردم چابهار در مجلس ضمن ابراز نگرانی در خصوص سفرهای نورورزی به مناطق چابهار، کنارک و قصرقند از مسئولان خواست تا اقداماتی در خصوص برقراری سازوکار منع عبور و مرور ترتیب دهند.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به‌ عدم برقراری ساز و کار منع عبور و مرور در چابهار انتقاد کرد و گفت: هنوز این نگرانی وجود دارد که در نوروز شیوع کرونا در شهرهای چابهار و کنار و قصرقند که مناطق توریستی هستند، بیشتر شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به قوی‌تر شدن ویروس جدید کرونا انگلیسی و شیوع خطرناک‌تر آن گفت: مردم حوزه انتخابیه‌ام به شدت نسبت به سفرهایی که آغاز شده است، نگران هستند. علت این اتفاق بی‌تدبیری مسئولین است. بازارهای شهر ما باز است. ترددهای بین شهری ممنوع نیست و ما منتظر آغاز پیک سنگین کرونا در این مناطق هستیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن درخواست از مردم ایران به خاطر لغو سفرهای نوروزی از مسئولان اجرایی خواست تا اقداماتی در خصوص برقراری سازوکار منع عبور و مرور، پایش و تب سنجی در ورودی شهر و ارائه خدمات خاص درمانی و بهداشتی در فروردین ۱۴۰۰ انجام دهند. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.