مطالبه‌ها مانع همکاری بخش خصوصی با وزارت نیرو نشده است

۱۱م دیماه ،

3-828.jpg

مشاور عالی وزیر نیرو گفت: بخش خصوصی با وجود مطالبه ها از دولت، همچنان به همکاری خود با وزارت نیرو ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید چیت چیان در آخرین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، اظهار کرد: صنعت آب و برق در سال جاری شرایط سخت مالی را تجربه می کند اما با این شرایط، در نمایشگاه صنعت آب شاهد رشد حضور شرکت های داخلی هستیم و باید از صاحبان این صنعت قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو باید قدر صنعتگران خود چه در بخش آب و یا در بخش برق را بداند و از آنها پشتیبانی کند.

وی گفت: جای قدردانی دارد که بعضی از شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت آب با وجود مطالبه هایی که از دولت دارند، بدون در نظر گرفتن این موضوع بسیار خوب حاضر شده اند و کار خود را انجام می دهند.

وی گفت: در صنعت آب و برق آنچنان پویایی وجود دارد که نیاز است کارشناسان، پیمانکاران و صنعتگران به طور مرتب با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشند و برگزاری سالانه نمایشگاه به این ارتباط کمک می کند.

وی اضافه کرد: با وجود تحریم ها، ساخت داخل با قوت بسیار بسیاری پیش رفته است که البته این تلاش ها کافی نیست و کشور باید سرمایه گذاری های لازم را انجام دهد و با حمایت وزارت نیرو از این صنعتگران، بتوانیم سطح کمی و کیفی تولید داخل را افزایش دهیم.

وی درخصوص پشتیبانی های وزارت نیرو از این صنعتگران، گفت: این حمایت باید در بخش پژوهش های کاربردی باشد زیرا توان صنایع تا این حد نیست که این پژوهش ها را به تنهایی انجام دهند و باید بنگاه های اقتصادی در زمینه اجرای پژوهش های توسعه ای، حمایت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.