مطالبه اقتصاد دانش‌بنیان امری مهم در پیشرفت کشور است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین عامل برای تکیه بر ظرفیت درونی است، گفت: پیشرفت رشد علمی توسط دانشجویان و مطالبه اقتصاد دانش‌بنیان از کارهایی است که دانشجویان می‌توانند در جهت ارتقاء اقتصاد کشور انجام دهند.

“مصطفی طاهری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین عامل برای تکیه بر ظرفیت درونی است، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصاد مقاومت در برابر تحریم‌ها و دخالت دشمنان کشور است و ابعاد مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل اساسی تکیه بر مصرف کالاهای داخلی است، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با مطالبه از مسئولان و شرکت‌های داخلی بخواهند تا محصولات مورد نیاز جامعه را تامین کنند و کیفیت محصولات را بالا ببرند.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اضافه کرد: مطالبه از بدنه دولت برای حمایت از شرکت‌های داخلی و افرادی که به صورت داوطلبانه در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند از مهم‌ترین کارهای جنبش دانشجویی است.
 
طاهری اظهار داشت: جنبش دانشجویی باید به مردم اهمیت این را گوشزد کند که خرید و مصرف کالای داخلی بسیار به اقتصاد کشور کمک می‌کند و می‌توانیم با این کار نسبت به تحریم‌ها بی‌اعتنا باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت رشد علمی توسط دانشجویان و مطالبه اقتصاد دانش‌بنیان از کارهایی است که دانشجویان می‌توانند در جهت ارتقاء اقتصاد کشور انجام دهند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.