مطالعه در زمینه ادبیات کلاسیک و مدرن زمینه‌ساز رشد شاعر و نویسنده

۰۲خردادماه،

شاعران نسبت به مراحل دست‌یابی به رشد در زمینه‌ی ادبیات کلاسیک و مدرن بی‌توجه می باشند.

“نادر میر‌سعیدی” نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: سبب گمنامی بعضی از شاعران و نویسندگان خوب مسئله تبلیغات است که به اندازه ی کافی برایشان تبلیغ نمی‌شود و در زمینه تبلیغات نشریات ادبی، صدا و سیما و ناشران قومی که آثار آنان را چاپ می‌کنند موثرند.
وی افزود: بسته بر اینکه شاعر یا نویسنده چه موضعی داشته باشد اجتماعی باشد و با دید اجتماعی به سر و دل شعر یا نگارش داستان بپردازند یا اینکه یا اینکه فرم‌گرا باشند و در قالب خاصی کار کنند بالطبع در گمنامی آنان موثر است شاعران اجتماعی حیطه وسیع‌تری برای مطرح کردن موضوعات دارند.
وی تاکید کرد: شاعران توجهی ندارند که برای رشد کردن باید توشه ای در زمینه ادبیات کلاسیک و مدرن داشته باشند تا بتوانند کار خود را انجام دهند بسیاری از شاعران و نویسندگان یا به دنبال مطالعه در زمینه ادبیات کلاسیک و مدرن نمی‌روند یا نمی‌دانند باید به دنبال چه کتابهای بروند همین نداشتن مطالعه کار آنان را رشد نمی‌دهند.
وی ادامه داد: تعداد شاعران و نویسندگانی که به دنبال کسب شهرت نیستند کم است و اکثر کسانیکه در این زمینه وارد می شوند به دنبال کسب شهرت می باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.