مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد چیزی جز تفرقه و فتنه دیگر را دنبال نمی‌کنند

۳۰م دیماه ،

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اینکه برخی در داخل به دنبال ایجاد تفرقه می باشند، گفت: مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد چیزی جز تفرقه و فتنه دیگر را دنبال نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز چهارشنبه (۴ بهمن ماه) سخنان خود را با ذکر سه مورد از بیانات امام خمینی(ره) آغاز کرد و گفت: “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد”، “افرادی می باشند که من از آنها تعریف کردم ولی ملاک حال فعلی است”،” هر وقت دشمن از شما تعریف کرد از خود شک کنید” از بیانات گوهرباری است که حال آنهایی که خود را از پیروان امام می‌دانند، ببینند در کجا می باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وحدت یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: دشمن بر روی تفرقه در جهان اسلام و در داخل کشور سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است و در حالی که جهان اسلام باید منسجم‌تر از همیشه بر علیه استکبار و رژیم صهیونیستی قرار گیرند به جان هم افتاده و در جهت منافع آنان حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: در سوریه خط مقدم هجوم دشمنان قرار گرفته و عراق و افغانستان و ایران از خطر تفرقه افکنی دشمنان مصون نبوده لذا هوشمندی مسئولان را بیش از پیش می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه برخی در داخل به دنبال ایجاد تفرقه می باشند تصریح کرد: نباید به جهت وضعیت موجود نظام را زیر سوال برد و مطرح کنندگان انتخابات آزاد چیزی جز تفرقه و فتنه دیگر را دنبال نمی‌کنند.

حسینی با اشاره به اولویت داشتن مسائل اقتصادی، بیان داشت: رئیس جمهور در صحن علنی بیش از یک و نیم ساعت و ۱۳ نماینده پس از وی در خصوص مسائل اقتصادی صحبت کردند که نشان از اهمیت این موضوع است چرا که در این فضا باید به فکر اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مسائل فرهنگی مغفور مانده است، افزود: چرا نباید صنعت و  گردشگری و غیره همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد مگر فرهنگ غذای روح و مهمتر از غذای جسم نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه برای مسائل مختلف باید فرهنگ سازی صورت گیرد گفت: دشمن برای کودکان و جوانان کشور سرمایه گذاری کرده و هر صنعتی با فرهنگ غرب وارد کشور می‌شود لذا این ضرورت وجود دارد تا برای آنها پیوست فرهنگی مناسب کشور را در نظر بگیریم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی تاکید کرد: باید تدابیری اندیشید تا با کم کردن هزینه‌ها تولید را بالا برده و به فکر کارمندان و کارگران دهک‌های اول تا چهارم بود  چرا که مردم می‌خواهند مسئولین بدون لجبازی به فکر هزینه‌های سنگین باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.