مطرح شدن کاندیداتوری قالیباف و ولایتی درفراکسیون رهروان ولایت

۳۰م آذر ،

پیرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اشخاصی همچون قالیباف و ولایتی در فراکسیون رهروان مطرح شدند ولی تا به حال به نتیجه واحدی در این زمینه نرسیده‌ایم.

کمال الدین پیر‌موذن نماینده مردم اردبیل، گرمی و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، به فعالیت انتخاباتی فراکسیون رهروان ولایت اشاره کرد و گفت: این فراکسیون به دنبال حمایت از شخصی است که با تیم اقتصادی قوی و دیپلماسی بین‌المللی مجرب وارد عرصه انتخابات شده باشد.

وی با بیان اینکه حسن مدیریت مهمترین شاخصه کاندیدای ریاست جمهوری مورد حمایت این فراکسیون است افزود: از این جهت حسن مدیریت اولویت اصلی است که مدیریت خوب سبب شکل‌گیری کشوری پیشرفته خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اشخاصی همچون قالیباف و ولایتی در فراکسیون رهروان مطرح شدند ولی تا به حال به نتیجه واحدی در این زمینه نرسیده‌ایم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه این فراکسیون با جبهه پایداری زاویه دارد، ادامه داد: بعید نیست این فراکسیون از حداد‌عادل نیز حمایت کرده و بعد از گذشت سه ماه در این رابطه به صحبت بنشیند اما در این رابطه باید منتظر گذشت زمان باشیم.

پیرموذن در ادامه خاطر نشان کرد: فراکسیون رهروان ولایت نه تنها با جریان انحراف بلکه با دولت هم زوایه دارد چرا که برخی کارهای دولت در مدار قانون نبوده و یا به مصداق قانون گریزی بوده است.

عضو فراکسیون رهروان در پایان تاکید کرد: به هیچ وجه از نتیجه تصمیم گیری مجلس، شخصی که ارتباطی با گروه انحرافی داشته باشد بیرون نخواهد آمد، یا به عبارتی بهارستان نامزدی را معرفی خواهد کرد که با جریان انحرافی از زمین تا آسمان فرق دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.