مظاهری، سرپرست واحد علوم و تحقیقات اصفهان شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

mazaheri221.jpg

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با حضور معاونان دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی این دانشگاه iبه کسب مقامات برتر در زمینه قرآن و عترت و اقامه نماز در سالیان متمادی توسط معاونت فرهنگی اشاره نمود و گفت: این موفقیت‌ها مرهون لطف خدا، همکاری مدیران و کارکنان حوزه معاونت فرهنگی، برنامه‌ریزی دقیق و نگاه عالمانه حوزه معاونت فرهنگی است.

خجسته با بیان اینکه در هر یک از استان­ها هیات امنای مستقلی تشکیل خواهد شد که وظیفه آنها سیاستگذاری و نظارت دقیق‌تر بر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: با توجه iبه اینکه دکتر مظاهری رییس منطقه چهار دانشگاه نیز می باشند و حضور رییس کاملاً در منطقه لازم و ضروری است، خود ایشان از بین این دو مسوولیت ریاست منطقه ۴ را انتخاب نمود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دکتر دانشجو همچنین دکتر مظاهری را iبه سمت مشاور ریاست دانشگاه و سرپرست واحد علوم و تحقیقات اصفهان نیز منصوب نمود.

خجسته در ادامه iبه سوابق اجرایی دکتر صمد مومن بالله معاون فرهنگی تازه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و افزود: عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، رییس سابق دانشگاه دولتی شاهرود، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری، معاون پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و مدیر کل پژوهشی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری از جمله فعالیتهای وی است.

در ادامه این مراسم دکتر صمد مومن بالله معاون فرهنگی تازه دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات دکتر مظاهری تاکید نمود: اخلاق محوری و دین مداری از نکات اساسی است که در سرلوحه امور قرار می دهیم.

مومن بالله بر جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء فرهنگ عمومی تاکید نمود.

همچنین دکتر مظاهری معاون سابق فرهنگی و رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان نمود: تاکید دکتر دانشجو بر بالا نگه داشتن پرچم دین و فرهنگ اسلامی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید بر فرهنگ پژوهش محور و آموزش پذیر است، اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همواره با این رویکرد مالک مقامهای برتر شده است.

مظاهری با تاکید بر اینکه راهبردهای معاونت فرهنگی بر اساس مبانی قرآن و عترت، اندیشه های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تنظیم و ابلاغ شده است، بیان نمود: معتقدیم برای رسیدن iبه خدای سبحان باید راه­‌های دسترسی یقینی را انتخاب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.