مظفر:سجادی امید و انگیزه را به بدنه وزارت ورزش و جوانان تزریق می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی خانه ملت نوشت:

حسین مظفر گفت: معرفی آقای سجادی به مجلس به‌عنوان وزیر پیشنهادی تصدی وزارت ورزش و جوانان امید و انگیزه را به بدنه این وزارتخانه تزریق خواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هم دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه و هم تجربیات گران‌سنگی در حوزه ورزش و جوانان است.

وی افزود: ایشان از مدیران با اخلاق، ارزشی و انقلابی دوران مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بودند که مدت‌ها در آموزش و پرورش در ارتباط با ورزش جوانان و نوجوانان صادقانه تلاش کردند و سپس بقیه عمر خویش را تاکنون در تربیت بدنی گذراندند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: سجادی با تصدی مسئولیت‌های متفاوت در عرصه تربیت بدنی، جوانان، آموزش و پرورش دارای کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ است که می‌تواند در ارتقای این وزارتخانه تاثیرگذار باشد.

مظفر گفت: آشنایی سجادی با بدنه بومی این وزارتخانه و آشنایی نیروهای تربیت بدنی با ایشان سبب افزایش امید و انگیزه در این وزارتخانه شده و بر همکاری و انسجام نیروها می‌افزاید، در حقیقت رأی مثبت به آقای دکتر سجادی هم رأی به فضیلت‌ها و هم تجربیات است.

رئیس معاونت نظارت قوانین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انشاالله رأی قاطع نمایندگان محترم به سجادی سبب نشاط و پویایی نیروها و تقویت کارآمدی نامبرده خواهد شد و نامبرده با کسب رأی اعتماد از مجلس محترم می‌تواند به‌عنوان نماینده جامعه ورزشی در هیأت وزیران نقش‌آفرین باشند.

۱۷۲۵۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.