مظفری: میزبانیم ولی در بدترین قرعه روزنه ای برای ای کاش گفتن نگذاشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از سوی کنفدارسیون والیبال آسیا نشده ایم، این امر درحالی است که ما میزبان پیکارهای قهرمانی قاره هستیم.

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود آنکه میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برعهده ایران است اما بدترین نوع قرعه کشی برای ماست به طوری که تمام تیم ها در گروه سه تیمی هستند ولی ما در گروه چهار تیمی.

وی تصریح کرد: من به عنوان نماینده ایران در زمان قرعه کشی حضور نداشتم، برنامه زمان بندی بازیها به گونه ای است که بازی اول ما با کویت که از حضور در این رقابت ها انصراف داده رقم خورده است در صورتی که ما از تمامی جهات و بنا به دلایل مختلف نیاز به انجام یک بازی رسمی در روز نخست بازیها داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از مسئولان در خصوص استراحت تیم ایران در روز نخست بازیها می‌پرسم آنها می‌گویند چه بهتر که به استراحت خوردید! در حالی که ما حدود ۱۰ ماه است که از نظر بازی استراحت داریم و فقط تمرین کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: استراحت از نظر من فقط در طول مسابقات دارای ارزش خاص و مهم است، اگر به این موضوع زودتر رسیدگی می‌شد به طور قطع مسئولان کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا می‌توانستند اقدامات لازم مبنی بر تغییر زمان بازی را انجام دهند اما در شرایط کنونی ما پس از استراحت روز اول باید چهار دیدار متوالی و سخت را انجام دهیم.

مظفری گفت: من با استعدادیابی حرفه ای و اصولی و همچنین تشکیل تیم ملی نوجوانان ‌،نونهالان به طور سازمان یافته و علمی نتیجه اصلی کار خود را در والیبال گرفته ام، حال مانده پنج در صد این نتیجه که با کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا این امر هم محقق می شود.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی نوجوانان برای کسب مقام قابل توجه درتمامی موارد از نظر تمرینی ، فنی ، روحی روانی و.. توجهات خاص خود را انجام داده تا در آینده ای کاش نگوید./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.