مظفری زاده: عابدینی دارد فدراسیون را متهم به فساد و تبانی می کند/ من روی خطم و منتظر؛چرا نمی آیید؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید مظفری زاده روی خط برنامه ۹۰ رفت و از عابدینی خواست بیاید حرف هایی بزند که او دیگر رویش نشود داوری کند.

به گزارش ممتاز ؛ یک هفته بعد از حرف های عابدینیدرباره سعید مظفری زاده ، این داور یزدی روی خط برنامه ۹۰ رفت تا از خود دفاع کند. قبل از این عابدینی در مصاحبه ای از بازی هایی گفت که اشتیاهات مظفری زاده نتایج شان را رقم زده است همچنین از ناظران خاص فدراسیون گفت و اتهامی داشت دربارهٔ اینکه نتایج بازی ها جایی دیگر رقم می خورند. به نظر او باز هم رفیق قدیمی اش نبی را هدف قرار داده بود.

مظفری زاده در برنامه ۹۰ ابتدا به حرف های عابدینی اشاره داشت و گفت:« او اتهام تبانی و فساد را مستقیم به فدراسیون می زند و خود فدراسیون و سازمان لیگ باید پاسخگوی این ادعا باشند اما دربارهٔ خودم. من هفته قبل هم می خواستم روی خط بیایم که این کار را نکردید اما حالا هم می گویم. اگر عابدینی حرفی دارد بیاید و بگوید . امیدوارم او بیاید حرف هایش را بزند و فدراسیون بررسی کند یا ما مقصریم که باید مجازاتش را بپذیریم و اگر هم تقصیر از ما نبود طرف مقابل با برخوردی تند مواجه شد.» او همچنین گفت یک سال است که از برخوردها با داوران شاکی شده اما به اصرار عسگری هنوز داوری می کند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.