مظلومی: نمی‌توانم به تیم ملی بازیکن بدهم

جام جم آنلاین: سرمربی استقلال گفت: اگر به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم فکر نمی‌کنم فرصتی باشد که بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی بگذاریم.

پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار روز یکشنبه با نفت آبادان گفت: به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم ولی می‌دانیم با تیم خوبی بازی داریم و انشاءالله که بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

وی افزود: هر چند تیم ما رده سوم جایگاه خود را حفظ خواهد کرد اما به دنبال این هستم که به چند بازیکن استراحت دهم چون می‌خواهم از آنها در بازی با نسف قارشی ازبکستان استفاده کنم و بیشتر فکرمان در مورداین تیم است. ما چند مصدوم داریم که می‌خواهیم به آنها استراحت بدهیم که کمبودهایمان در بازی با حریف ازبکستانی بیشتر نشود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا شما بی‌خیال شده‌اید که می‌گویید لیگ برتر را جدی نمی گیرید گفت: نه بی‌خیال نیستیم اما می‌خواهیم نیروهایمان را برای این سه بازی تقسیم کنیم به خصوص که در این سه بازی فشار روی بازیکنان وارد شده است. بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود اما ما تنها ۴ روز فاصله بین بازی‌هایمان است و فقط هم استقلال از این موضوع ضربه می خورد. استقلال در این فصل از فشردگی بازی‌ها بیشترین لطمه را خورد ولی تیم‌های دیگر با فاصله ۵ روز ۵ روز بازی می‌کنند. یک تیم دیگر هم در فاصله ۱۰ روز یک بار بازی می‌کند.

مظلومی خاطرنشان کرد: سپاهان ۵ روز استراحت می‌کند و ما ۴ روز. در تقسیم بازی‌ها عدالت اصلا اجرا نشده و توقع داشتم بازی‌های هفته گذشته ما پرسپولیس و سپاهان را لغو می‌کردند. شما دیدید پرسپولیس چه لطمه‌ای خورد. تیم‌های آسیایی درگیر این مسابقات هستند و باید به آنها کمک شود. پرسپولیس در نیمه دوم بازی با الهلال لطمه خورد و بازیکن این تیم در زمین راه می‌رفتند. نمی‌توان گفت که بازیکنان بی‌انگیزه هستند. وقتی بازیکن خسته است نباید به او تهمت کم کاری زد. ما چگونه این همه آسیب‌دیده دادیم؟ توقع داشتم به خاطر بازی‌های آسیایی که خیلی برای ما مهم بود به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان استراحت می‌دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد هیچ امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارید گفت: بازیکنان ذخیره ما هم مدعی هستند و تصور نکنید نیروهای ما ضعیف هستند. ما هنوز امید داریم و تلاشمان را انجام می‌دهیم اما باید قبول کرد که باید نیروهایم را تقسیم کنم. من به فکر صعود به مرحله بعد هستم و همه چیز دست خودمان است. برای بازی با نسف قارشی سه محروم دارم و دستم بسته و کارم در ازبکستان مشکل است به همین خاطر می‌خواهم در بازی با نفت آبادان به چند بازیکن فرصت بدهم که برای دیدار با نماینده ازبک آماده شوند.

مظلومی در خصوص اینکه در صورت صعود استقلال به مرحله بعد احتمال دارد بازیکن ملی پوش این تیم به همراه تیم ملی در اردو حضور داشته باشند گفت: ما اگر به مرحله بعد صعود کنیم بازیکنانمان را می‌خواهیم و باید به شکلی این مساله هماهنگ شود که نه آنها به مشکل بخورند و نه ما. لیگ قهرمانان کمتر از بازی‌های ملی نیست و باید هماهنگی کنیم که آنها ضربه نخورند و ما هم لطمه نبینیم. اگر به مرحله بعد صعود کنیم فکر نمی‌کنم فرصتی باشد که بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی بگذاریم. پرسپولیس و سپاهان هم در صورت صعود هم همین شرایط را دارند.

میداودی را تنبیه کردم

وی در خصوص مهدی امیرآبادی و میلاد میداودی گفت: امیرآبادی قضیه‌اش با میداودی جدا است و مساله او با باشگاه بود و اصلا اعتراضی به نیمکت نشینی نداشت اما مشکل میداودی به من مربوط می‌شود و او را تنبیه کردم و روی حرفم هم هستم. کمیته انضباطی هم درباره آنها تصمیم خواهد گرفت. برای امیرآبادی و میداودی بلیت تهیه نکردیم و این دو بازیکن قطعا به آبادان نخواهند آمد.

مظلومی در خصوص احتمال رویارویی با سپاهان در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که به چه تیمی می‌خوریم چون مهم این است که صعود کنیم. قسمت هرچه باشد همان می‌شود.

وی در پایان در خصوص اینکه امیرآبادی گفته بود حرمت‌ها در استقلال رعایت نمی‌شود گفت: این مساله را از خود امیرآبادی سؤال کنید و بهتر است او در این خصوص پاسخگو باشد. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.