مظلومی:باید دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شدیم

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ‘پرویز مظلومی’ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و نفت تهران که امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد ادامه داد: استقلال امسال تیم خوبی داشت و باید در دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شد اما مشکلات موجود، تیم را از رسیدن به این مهم دور کرد.

وی ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و برای رسیدن به قهرمانی تا آخرین دقیقه تلاش می کنیم. باید در دیدار با نفت تهران به برتری برسیم تا چنانچه تیم های بالای جدول متوقف شدند حسرت امتیازات دیدار با نفت را نخوریم.

مظلومی نتایج تیم فوتبال استقلال را در فصل جاری مناسب توصیف کرد و گفت: در این فصل قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ هم از ابتدا مدعی بوده و در آسیا نیز در آستانه صعود هستیم و به همین دلیل نمی توان موفقیت های تیم را نادیده گرفت.

سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: مدیرعامل، اعضای هایت مدیره و هواداران در طول این فصل حمایت بسیار خوبی از ما داشتند و به عنوان سرمربی از آنها تشکر می کنم.

وی در مورد دیدار با تیم نفت تهران عنوان کرد: نفت سال گذشته در آستانه سقوط به لیگ یک بود اما در فصل جاری با هدایت مناسب حسین فرکی به دنبال تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان است و بدون تردید برای رسیدن به ۳ امتیاز به میدان می آید. همین مساله نشان می دهد که یک امتیاز هیچ سودی برای دو تیم ندارد.

مظلومی گفت: بازیکنان استقلال تلاش می کنند تا با پیروزی برابر نفت تهران علاوه بر اینکه لیگ را به خوبی به پایان برسانند، امیدهای اندک خود را برای قهرمانی حفظ کنند.

وی در خصوص مصدومان و محرومان استقلال برای دیدار فردا با نفت تهران اظهار داشت: اسماعیل شریفات محروم است و پژمان منتظری و کیانوش رحمتی را هم به دلیل مصدومیت نداریم. البه منتظری می توانست به دیدار فردا برسد اما به دلیل بازی حساسی که برابر نسف قارشی در لیگ قهرمانان داریم به وی استراحت دادیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که وی در پایان یکی از دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان برخی بازیکنان را به کم کاری متهم کرده و اعلام کرد به زودی نام آنان را فاش خواهد کرد گفت: در آن دیدار مهاجمان استقلال فرصت های زیادی را از دست دادند و من با نارحتی وارد نشست خبری شده و منظور خود را به خوبی عنوان نکردم. بازیکنان استقلال در این فصل تلاش زیادی داشته اند و از آنان رضایت دارم.

۳۷۸۳**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۳۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.