مظلومی:هیچ صحبتی برای هدایت مس با من نشده است/ ایرانمنش: اصلا او را ندیدم که با مظلومی صحبت کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – حضور پرویز مظلومی در کرمان آن هم در روزهایی که نیمکت مس تکلیف مشخصی ندارد سبب شد که بسیار ها کار حضور او را روی نیمکت مس تمام شده بدانند اما ظاهرا قضیه اصلا این گونه نبوده است.

به گزارش ممتاز؛پرویز مظلومی که در کرمان از محبوبیت خوبی هم برخوردار است عصر روز قبل در مسجد طالبی کرمان و در مراسم ختم مهدی محمدی شرکت کرد. بسیاری از دوستان سابق او در کرمان زمانی که پس از چند سال با او روبرو می شدند یک سوال مشترک داشتند و آن این بود که آیا مظلومی به کرمان برمی گردد؟ البته سرمربی سابق مس هم یک جواب داشت و آن این بود که هیچ صحبتی در این باره با او نشده است. مظلومی سفر خود را به کرمان صرفا در جهت شرکت در مراسم ختم مهدی محمدی و تسلیت به خانواده وی عنوان کرد و گفت:« هیچ صحبتی در رابطه با بازگشت مس به باشگاه مس انجام نشده است و من در کرمان به غیر از مزار محمدی و دیدار با خانواده او و دید و باز دید با چند دوست در این شهر برنامه دیگری نداشتم.»
این در حالی است که در کرمان شایعات جدی مطرح بود که ناهار سه شنبه مظلومی یک ناهار کاملا کاری محسوب می شد که به بررسی شرایط او برای بازگشت به باشگاه مس مربوط می شده است. هرچند طرح این صحبت ها در این شرایط اصلا دور از ذهن نیست اما اکبر ایرانمنش مدیر عامل باشگاه مس نیز قویا این مسئله را رد می کند و می گوید:« مگر قرار بود با مظلومی مذاکره ای داشته باشیم؟»او حتی دیدار ساده با مظلومی را هم رد می کند چه برسد به برگزاری جلسه با او :« متاسفانه حتی نتوانستم به مظلومی بابت آمدنش به کرمان خوش آمد بگویم و فرصت نشد که او را ببینم تا احوال پرسی کنم چه برسد به اینکه با او جلسه ای داشته باشیم.»
ایرانمنش حضور یک گزینه خارجی در بین مربیان مد نظر باشگاه مس را تائید می کند اما می گوید با مطرح کردن ملیتش به دردسر می افتیم و برای همین فعلا هیچ اطلاعاتی از او مطرح نمی کنیم تا با آرامش بیشتری گزینه های خود را بررسی کنیم. مراسم ختم مهدی محمدی در حالی عصر روز سه شنبه در مسجد طالبی کرمان برگزار شد که حضور جمع کثیری از مردم شهر کرمان و همچنین دوستان و همکاران محمدی در این مراسم کاملا مشهود بود. به نظر می رسد باشگاه مس درصدد است حالا که با ماندن یاوری تا روز شنبه فرصت تصمیم گیری برای نیمکتش را دارد، نهایت استفاده را از این وقت ببرد و با حوصله بیشتر این اقدام را انجام دهد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.