مظلومی با آلومینیوم ۶ تایی شد/پیروزی پرگل شاگردان دایی

۱۰م اسفند ،

هفته بیست و هشتم لیگ برتر با شکست سنگین آلومینیوم و پیکان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) دو بازی همزمان در شهرهای شیراز و تهران برگزار شد.

فجر سپاسی در خانه میزبان آلومینیوم هرمزگان بود و در پایان با نتیجه پرگل ۶ بر صفر از سد حریف خود گذشت. مهدی نظری (۴۴ و ۸۳)، فرشید اسماعیلی (۵۶ و ۸۴) و جابر انصاری (۶۶ و ۹۱) گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

شیرازی‌ها با این پیروزی ۳۶ امتیازی شدند و به سبب تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم موقتا در رده نهم جدول قرار گرفتند. آلومینیوم هم با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا همچنان خطر سقوط را در هفته‌های آینده احساس کند.

در بازی همزمان که مثل رقابت فجر و آلومینیوم پرگل از آب درآمد راه‌آهن در خانه پیکان با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. شاگردان علی دایی که در هفته قبل با ۴ گل مغلوب مس کرمان شده بودند این بار به حریف خود ۴ گل زدند. بهادر عبدی (۲۴)، جهانگیر عسگری (۴۹ و ۷۵) و مهرداد کفشگری (۶۶) گل‌های راه آهن را به ثمر رساندند و برای پیکان هم کیوان وحدانی (۳۹) و محمدرضا طهماسبی (۷۷) گلزنی کردند.

راه آهن با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. پیکان بخت برگشته هم هفدهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا علاوه بر ماندن در رتبه شانزدهم رکوردهایی همچون بیشترین باخت (۱۷)، بیشترین گل خورده (۵۸) و بدترین تفاضل گل (۳۷-) را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.