مظلومی: با مس به توافق رسیدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ظاهرا کار بازگشت مجدد پرویز مظلومی به کرمان مراحل نهایی خود را سپری می کند و مربی سابق مس که چندی پیش هم برای مراسم ختم مهدی محمدی به کرمان آمده بود حالا این بار برای پذیرفتن هدایت مس به این شهر می آید.

سعید قرایی:در حالی که شب قبل بعضی منابع خبری از توافق پرویز مظلومی و باشگاه مس خبر می دادند، مظلومی این خبرها را تائید می کند و می گوید:«شب قبل جلسه ای با مقامات باشگاه مس و شرکت مس داشتیم.در این جلسه در رابطه با کلیات به توافق رسیدیم و فقط درمورد جزئیات اختلافاتی بود که فکر می کنم این مسائل نیز قابل حل باشد.»
مظلومی در رابطه با زمان آمدن خود به کرمان هم می گوید:« اگر بازی این هفته لغو نشود مس یکشنبه بازی سختی با استقلال دارد و ما باید هرچه سریعتر تمرینات تیم را زیر نظر بگیریم و من فکر می کنم درصورت نهایی شدن توافق ظرف امروز و فردا به کرمان بیایم و در تمرینات مس حاضر باشم.»
مظلومی در رابطه با کادر فنی تیم مس هم می گوید:« جای مهدی محمدی خالی است.من فعلا یک دستیار غیر بومی که عظیمی باشد را برای خودم انتخاب کرده ام و قطعا پس از بررسی های لازم از مربیان جوان کرمانی هم در کنار خودم استفاده خواهم کرد”. این در حالی است که ظاهرا صبح زود امروز نیز اکبر ایرانمنش با مظلومی تماسی برقرار کرده بود و باید دید در آخرین گفتگوهای مدیر عامل باشگاه مس و مطلومی چه نکاتی ردوبدل می گردد. ظاهرا اکبر ایرانمنش که به شدت علاقه مند به انتخاب مربی خارجی برای مس بود سرانجام به انتخاب پرویز مظلومی رضایت داده است.او که پشت خط برنامه نود هم حاضر نشد تا در رابطه با نیمکت مس مستقیم صحبت کند ظاهرا در همین جلسه با مظلومی قرار داشته است. باید دید موضع گیری رسانه ای او در این باره چگونه است. آنچه که مشخص بود در سطح هواداران مس لوکا و مظلومی نیز به نسبت باقی گزینه های این تیم به واسطه سابقه کار خود در کرمان محبوبیت بیشتری داشتند و حالا باید دید درصورت قطعی شدن آمدن مظلومی به کرمان روند حرکتی تیم مس در لیگ برتر به چه صورت خواهد شد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.