مظلومی: بعضی از بازیکنان کم‌کاری کردند

سرمربی استقلال پس از توقف برابر شهرداری تبریز گفت که برخی بازیکنان این تیم کم‌کاری می‌کنند.

 

به نقل از فارس پرویز مظلومی در نشست خبری در خصوص تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز و اینکه صدای اعتراض هواداران استقلال درآمد، اظهار داشت: هوادار حق دارد چون شرایط بازی خوب نبود. دو رقیب ما به پیروزی رسیدند که برای ما گران تمام شد. بازی هفته قبل همزمان بود اما این هفته همزمان برگزار نشد. اگر قرار است بازی ها همزمان باشد باید همیشه این طور باشد. بردن حریفان ما به تیم استقلال استرس وارد کرد. بچه ها آن طور که باید و شاید به توپ ضربه نمی زدند اما تلاش کردند. حریف ۱۰ نفره دفاع کرد و روزنه ها را بست و در این شرایط موقعیت کم بدست می آید.

وی افزود: متاسفانه مهاجمان بی دفت بودند. تک موقعیتی هم که نصیب‌مان شد انتظار داشتیم گل شود که نشد. بازی پر استرسی بود و برای آنها هم همین طور بود. آنها هم احتیاج به برد داشتند. تیمی که باید ببرد دفاع فشرده انجام می داد. به آنها تبریک می گویم ولی ما را از قهرمانی دور کردند.

مظلومی تصریح کرد: به فکر بازی چهارشنبه هستیم. هواداران صبور باشند چرا که بازی حساسی مقابل الریان قطر داریم. هواداران همیشه از ما حمایت کردند و امروز هم بعد از بازی هر چه بود طبیعی بود. کاسه کوزه ها همیشه سر سرمربی شکسته می شود. استقلال گل نمی زند و این طور موقع ها به مربی اعتراض می کنند. ایرادی ندارد، کارمان را انجام می دهیم تا چهارشنبه حداقل صعود کنیم. به تیم خسته نباشید می گویم. برخی بچه ها مثل حنیف با بخیه بازی کردند و برخی جان می دهند. برخی ها کم کاری می کنند به موقع اسم آنها را می دهم.

مظلومی در خصوص اینکه فکر نمی کند صحبت های رسولی نژاد و فتح الله زاده به تیم حاشیه وارد کرد، گفت: در طول هفته این صحبت ها تمرکز تیم را بهم ریخت. هفت هفته مانده به لیگ می گفتند مربی فصل بعدی کیست. صحبت هایی که می شود تاثیرگذار است. اگر نتیجه نگرفتیم با شهامت گردن من اما اگر این تیم ۱۰ جام هم بگیرد باز این شرایط هست. ما تابع هستیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: آخر فصل هر تصمیمی می خواهند بگیرند. من کارم را می کنم و با پایان قرارداد دنبال زندگی‌ام می روم. در این شرایط تمرکزی نیست. صحبتی برای فصل بعدی با من نشده اما با رسولی نژاد خیلی حرف ها زدم. من برای استقلال جام آوردم.۴ دربی بردم باز هم می بینید چه اتفاقی رخ داده است. من از برخی هواداران ممنونم که به ما لطف داشتند. امیدوارم روی سکو همیشه آرامش باشد. هوادار حق دارد و نمی توانم حرفی بزنم.

وی افزود: هیئت مدیره حق دارد برای آینده تیم تصمیم بگیرد و با من هم جلسه گذاشتند. اگر تیم قوی می خواهند باید از حالا در تلاش باشند. هر کسی را می خواهند به عنوان مربی انتخاب کنند از حالا تصمیم بگیرند تا این مشکلات پیش نیاید. با رسولی نژاد صحبت کردم و نقطه نظرات آنها را مثبت دیدم. او از مدیریت و من حمایت می کرد. رسولی نژاد تلاش خود را می کند و ما هم کار خود را می کنیم. از او خواهش کردم در این چند هفته که استرس داریم تمرکز تیم بهم نخورد. زیاد صحبت نکنند تا تیم با آرامش کار خود را انجام دهد.

مظلومی در خصوص عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم اظهار داشت: همین بازیکنان را داریم، از کره مریخ نمی توانم بازیکن بیاورم. نیمه دوم هم تقویت کردم. این بازیکنان همه خوب بودند. فرصت ۴۵ دقیقه ای به هر کدام دادم اما باید تلاششان را به خاطر هواداران و پیراهن استقلال بیشتر کنند. آنها بازیکنان خوبی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که دوندگی آرش برهانی خوب است اما وقتی از زمین بیرون می آید استقلال ضربه می خورد گفت: آرش بعد از اینکه چند موقعیت خراب کرد از لحاظ روحی خراب شد اما زحمت کشید. برهانی گاهی استرس دارد و شاید به خاطر همین نمی تواند ضربه آخر را خوب بزند و به همین دلیل یوسفی را در حمله آوردیم. حتی ساموئل را گوش چپ فرستادم. زندی هم جلوتر فرستادم اما دیگر کاری نمی شد کرد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کفاشیان در برنامه ای حضور خواهد داشت و چه سوالی از او دارد، گفت: سوالی از کفاشیان ندارم. او را دوست دارم و امیدوارم با قدرت کار کند و در بازی های آخر ناظران بهتری بگذرد تا تیمی که حقش است به قهرمانی برسد. انشا‌ءالله ایران به جام جهانی برود و موفق شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در این تیم بمانید، عنوان کرد: من خسته شدم. شما می دانید چه خستگی ها دارم. نمی توانم راجع به اطراف تیم حرف بزنم. روزهای پر مشقتی داشتم ولی در خودم نگه داشتم. اگر مشکلاتی که برایم پیش آمد بگویم نگرانی به وجود می آید اما نمی خواهم هواداران استقلال را نگران کنم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۴ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , مظلومی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.