مظلومی: در استقلال بمانم، فصل بعد قهرمان لیگ می‌شویم

در نیم فصل دوم آرامش نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد که اگر سال بعد هم در این تیم باشد، عنوان قهرمانی لیگ را برای آبی پوشان به ارمغان می آورد.

پرویز مظلومی پس از برد سه بر صفر تیمش برای نفت تهران در هفته پایانی لیگ و کسب عنوان سومی در لیگ یازدهم اظهار داشت: می توانستیم با گلهای بیشتری برنده شویم، اما قسمت این بود که با حداقل اختلاف قهرمانی را از دست بدهیم و حالا افسوس گذشته را می خوریم.بازیکنان از جام مایه گذاشتند و ایثار کردند. به نظرم آن قهرمانان واقعی لیگ هستند و در رختکن به آنها تبریک گفتم.

وی افزود: در دوسالی که در استقلال بودم، یک جام آوردم و چهار بار نیز در دربی پیروز شدم. متاسافنه امسال نیز با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را به راحتی از دست دادیم. اگر مقابل شاهین و شهرداری تبریز پیروز می شدیم، الان قهرمان بودیم، اما امتیازات راحتی را از دست دادیم.

سرمربی استقلال گفت: در نیم فصل اول با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که نفت تهران بود، قهرمان شدیم، اما به یکبار استقلال دچار افت واحشی شد و از کورس عقب افتادیم. خیلی از نفرات اصلی تیم به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شدند. ضمن اینکه ما بازی های بیشتری نیز نسبت به رقبایمان برگزار کردیم و خسته تر بودیم. ما در نیم فصل اول ۹ امتیاز بیشتر از سپاهان داشتیم، اما آنها در نهایت جام را بالای سر بردند. در بازی امروز هم بازیکنانم با همه وجود تلاش کردند، اما واقعاً دیگر انرژی نداشتند و نتوانستند بیشتر گل بزنند.

مظلومی عنوان کرد: قول یک جام در این فصل را داده بودم که خوشبختانه در جام حذفی قهرمانشدیم. اگر فصل آینده نیز در این تیم باشم و شرایط مهیا باشد، استقلال قهرمان لیگ خواهد شد. متسافانه در نیم فصل دوم امسال آرامش نداشتیم، اما نمی گویم برخی مسائل را بازگو کنم.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم پیش از بازی با نسف قارشی مشکلات تیم حل شود و با خیال اسوده در ازبکستان به میدان برویم و بتوانیم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کنیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.