مظلومی و تراکتورسازی؛ یکی به نعل و یکی به میخ!

رفتارهای دوگانه در باشگاه پرطرفدار تبریزی

در حالی که در لیست اولیه گزینه های هدایت تراکتورسازی نامی از مظلومی وجود نداشت، اما به یکباره سرمربی سابق استقلال نیز وارد این لیست شد.

سرویس ورزشی برنا – اسد فلاح

بعد از جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی و پیوستن وی به استقلال، گمانه زنی ها برای تعیین سکاندار فنی تیم قرمزپوش تراکتورسازی آغاز شد.

با وجود رویکرد مسئولان باشگاه تراکتورسازی مبنی بر تهیه لیستی از گزینه های داخلی و خارجی برای مسئولیت هدایت فنی این تیم، نامی از پرویز مظلومی مطرح نبود، اما به یکباره نام پرویز مظلومی نیز در این لیست دیده شد.
 
این در حالی بود که نام مظلومی حتی از سوی مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز منظور نظر اولیه نبود و بیشتر از گزینه های خارجی و آلمانی و پرتغالی صحبت می شد.

نحوه رهایی تراکتورسازی از جانب قلعه نویی و تصاحب جایگاه مظلومی در استقلال توسط وی، این احتمال را می توانست بیش از پیش قوت ببخشد که در صورت عدم اجماع سران باشگاه تراکتورسازی روی بکارگیری مربیان خارجی، مظلومی حائز شرایط و انگیزه لازم برای همکاری در کادر فنی تراکتورسازی است. کما اینکه این فضا متعاقب به بن بست رسیدن در خصوص جذب مربیان آلمانی و پرتغالی، عملا ایجاد شد تا مذاکره با پرویز مظلومی در دستور کار تراکتورسازان قرار گیرد.

یقینا با مد نظر قرار دادن انگیزه های مظلومی برای موفقیت در تراکتورسازی، می توان به دوران جدیدی در تاریخ فوتبال قرمزپوشان دیار آذربایجان ایران زمین، وارد شد که سرمنشا بسیاری از اتفاقات خواهد بود؛ اتفاقاتی که با همراهی و همکاری عمومی دوستداران تراکتورسازی زمینه های توفیقمندی این تیم را فراهم می سازد و بجز این مظلومی و همکارانش در تنگنای مشکلات ناشی از عدم بهم پیوستگی اجزا و حلقه های کامیابی، ره بجائی نخواهند برد، اما صرفنظر از اینکه مذاکرات اولیه به توافقات نهایی طرفین در حوزه به فعلیت درآمدن حضور مظلومی در راس کادرمربیان تراکتورسازی خواهد انجامید یا نه، بایستی به برخوردهای متناقض و دوگانه در این خصوص اشاره داشت که یادآور ضرب المثل یکی به نعل و یکی به میخ کوبیدن است!


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.