مظلومی: یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد/ برای قهرمانی در آسیا برنامه داریم

مقابل نسف قارشی هجومی بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما برای قهرمانی در آسیا برنامه دارد و مطمئن باشید با ارائه یک بازی هجومی برابر نسف قارشی، ۳ امتیاز را به دست می‌آوریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نسف‌‌قارسی اظهار داشت: پیش از همه‌چیز درود و سلام می‌فرستم به مردم خوب ازبکستان و مخصوصا شهر قارسی که پذیرایی خیلی خوب از ما داشتند.

وی در‌خصوص بازی فردا مقابل نسف‌ اظهارداشت: ما برای یک امتیاز به زمین نمی‌رویم. در بازی رفت آنها تمام روزنه‌های تاکتیکی ما را بسته بودند ولی فردا یک امتیاز برای دو تیم نتیجه‌ای ندارد و به خاطر همین معتقدم این بازی متفاوت از بازی تهران است، ما به برد احتیاج داریم و آنها هم می‌خواهند تا مقابل ما اعاده حیثیت کنند. این باعث می‌شود هر دو تیم بازی تهاجمی از خود ارائه دهند که در نهایت به نفع ماست. ای کاش AFC بازی‌های گروه را همزمان برگزار می‌کرد؛ چرا که اینطوری الریان و الجزیره از نتیجه بازی ما اطلاع خواهند داشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرگزاری مبنی بر اینکه تیم شما موفق شد در دو بازی الریان را شکست دهد، اما به نسف امتیاز داد در حالی که الریان هم این تیم را شکست داد، نیز افزود: تنها امتیازی که تیم نسف به دست آورده مقابل ما در تهران بوده. آن بازی هم در شرایطی برگزار شد که بچه‌های ما تازه قهرمان جام‌حذفی شده بودند و در باد آن قهرمانی خوابیده بودند. معتقدم اگر نسف همه بازی‌هایش را مثل آن بازی مقابل ما انجام می‌داد، الان در انتهای جدول نبود. آنها در تهران فقط دفاع کردند، اما از همین جا به شما می‌گویم که تیم ما برای قهرمانی آسیا برنامه دارد و مطمئن باشید فردا با ارائه یک بازی هجومی ۳ امتیاز را به دست می‌آوریم.

مظلومی همچنین در مورد پایان دور مقدماتی بازی‌های گروهی و صعود الجزیره به عنوان تیم اول اضافه کرد: الجزیره در تهران جلوی ما با خوش‌شانسی به پیروزی رسید. ما مقابل آنها ۱۲ موقعیت داشتیم، در حالی که آنها فقط دو موقعیت داشتند. همه تیم‌ها در این جام معمولا ۴ بازیکن خارجی دارند، اما الجزیره به تنهایی بیش از ۸ بازیکن خارجی داشت. الجزیره به هیچ عنوان مقابل ما تیم قوی‌تر نبود و این موضوع را در امارات ثابت کردیم.

خبرنگاری از مظلومی پرسید که بعد از مصاف با الریان برخی کارشناسان از آفساید بودن گل دوم شما گفتند که وی پاسخ داد: اگر آفساید بود کمک‌داور پرچم می‌زد، اما همان تیم الریان را باید با ۸ گل بدرقه می‌کردیم چون واقعا سرتر از آنها بودیم.

او در پایان هم در جواب خبرنگاری دیگر که پرسید فردا کدام‌یک از فورواردهای‌تان را بازی می‌دهید، تصریح کرد: ما ۴ فوروارد خوب داریم و بهتر است تا فردا منتظر باشید و ببینید کدام یک را بازی می‌دهیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.