مظلوم‎ترین گردان دفاع مقدس را بشناسید/ تصاویر

۲۶م اسفند ،

گردان شهادت یعنی اینکه بدون شک شهید می‌شوی یا نیا یا اگر آمدی در این گردان دل شیر داشته باش. حاج احمد پاریاب فرمانده اینچنین گردانی بوده است و و حالا شب اول قبرش را هم پشت سر گذاشته است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  افکار نیوز به مناسبت شهادت سردار پاریاب به «گردان شهادت» پرداخته و در ادامه نوشته است: کار گُردان شهادت از اسمش پیدا بود. یعنی یک گردان شهادت طلب؛ گردانی که آماده زدن به خط اول دشمن و رفتن روی مین است. پاریاب فرمانده بهترین بچه‌های شهادت طلب بود.

این کلمات را یکی از بچه‌های جبهه و جنگ کنار هم قرار می‌دهد تا نهایتا جمله‌ای بسازد برای توصیف فرمانده گردان بهشتیان. گردان شهادت همان گردانی است که وقتی باید معبر مین باز می‌شد نیروهایش را وارد عمل می‌کرد، این نیروها وارد عمل می‌شدند تا راه را برای فرزندان روح الله باز کنند، اما نه با امکانات و دستگاه‌های پیشرفته مین‌یاب و مین‌روب بلکه با خوابیدن روی مین‌ها پلی درست می‌کردند برای رفتن به پیروزی.

گردان شهادت یعنی اینکه بدون شک شهید می‌شوی یا نیا یا اگر آمدی در این گردان دل شیر داشته باش. حاج احمد پاریاب فرمانده اینچنین گردانی بود.

حاج احمد یک گردان شهید آن طرف! دارد که منتظرش می باشند اما این طرف بسیار تنها بود، بسیار. آخرین باری که دیدیدمش می‌گفت پارسال چند ماه را در پارک‌ها می‌خوابیدم! مابقی حرف‌ها و ناگفته‌هایش بماند برای روزی دیگر که کفنش خشک شده باشد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.