مظنه سکه آذر ماه بیش از ۹۰۰ هزار تومان

مظنه سکه آذر ماه بیش از ۹۰۰ هزار تومان | چاپ |
دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۵:۳۱

بینا- قرارداد آتی سکه برای تحویل آذر ماه امسال امروز در بورس کالا آغاز بکار کرد که به گفته معامله‌گران آتی حضور در معاملات این قرارداد به دلیل طولانی بودن موعد سر رسید،ریسک بالایی دارد و خریداران نباید معاملات سنگینی را در روزهای ابتدایی این بازار منعقد کرد.
به گزارش بینا از بازار سرمایه، در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه در قرارداد تازه وارد بورس کالا بیش از ۹۰۰ هزار تومان است و معامله گران بازار علاوه بر معامله در سایر قرارداد ها نیم نگاهی نیز به تابلوی آذر ماه دارند.
با شروع معاملات آذر ماه و به پایان رسیدن قرارداد مرداد ماه، قرارداد مهر به نبض بازار آتی تبدیل می شود که در حال حاضر سکه در این قرارداد ۸۴۴ هزار تومان است.
اما نکته جالبی که این روزها در معاملات آتی مشاهده می شود، نرخ پایین سکه در سر رسیدهای طولانی مدت است به طوریکه در حال حاضر قیمت سکه در بازار نقدی ۷۹۴ هزار تومان است و قیمت سکه برای تحویل شهریور ماه ۸۱۲ هزار تومان معامله می شود که این رقم پایین به نظر می رسد.
به گفته برخی از کارگزاران، زیان هایی که برخی از معامله گران در ماه های اخیر در بازار آتی کرده اند باعث شده تا فعالان رینگ آتی از رفتارهای عجولانه پرهیز کنند و محتاطانه گام بردارند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.