معابر منطقه ۱۵ بهسازی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ از بهسازی معابر سطح محدوده با اجرای عملیات آسفالت ، جدول و پیاده روسازی طی چهار ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، مهندس علیرضا حلاجیان افزود : با هدف سهولت تردد و رفاه حال شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون با اولویت قراردادن پیام های مردمی و درخواست های مطروحه در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ عملیات عمرانی و بهسازی معابر در مکانهای اعلام شده در دستور کار حوزه قرار گرفت و در این راستا در ۹۹ کوچه و خیابان عملیات جدولبندی و در ۱۹ معبر عملیات پیاده روسازی اجرا گردید و با پخش ۱۷۵۰۰ تن آسفالت نیز ( ماشینی و دستی) در سطح محدوده روکش آسفالت و لکه گیری هندسی در معابر صورت گرفت .

حلاجیان در خصوص اجرای عملیات جدول ، تکجدول ، کانیو و نهر در سطح محدوده خاطرنشان کرد : در این راستا ۱۷ هزار و ۴۶۶ مترطول جدول در ۹۹ کوچه و خیابان اجرا گردیده که بیشترین حجم عملیات مربوطه در ناحیه یک با ۶۷۵۳ متر طول بوده است .

معاون فنی و عمران منطقه همچنین در ارتباط با اجرای عملیات پیاده روسازی یادآور شد : عملیات پیاده روسازی نیز در ۱۹ معبر سطح محدوده به میزان ۱۴ هزار و ۹۳۴ مترمربع اجرا شده که بیشترین حجم عملیات اجرایی در ناحیه سه به میزان ۴۶۰۰ مترمربع و پس از آن در ناحیه یک به میزان ۲۴۹۶ مترمربع بوده است .

حلاجیان در ادامه افزود : در مدت زمان یادشده همچنین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت شامل ۱۰ هزار تن آسفالت دستی و ۷۵۰۰ تن آسفالت ماشینی ( فنیشری) در سطح معابر منطقه در قالب روکش آسفالت و لکه گیری هندسی اجرا شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.