معارفه درهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

بینا- مراسم تودیع عضو پیشین و معارفه عضو تازه هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و روسای ادارات این بانک برگزار شد.
به گزارش تفسیری بینا، غلامرضا مصطفی پور، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم  به ارائه گزارش تفسیریی از عملکرد بانک و اهمیت و ارزش فعالیت در بانک قرض الحسنه پرداخت و با قدردانی از زحمات حیدرزاده عضو سابق هیأت مدیره  گفت: وی دانش و تخصص خود را در جهتی پیشبرد اهداف سازمان به کار برد و صداقت، صمیمیت و همراهیشان با بانک مثال زدنی بود.
وی با تبریک به محمد تقی صمدی عضو تازه هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران و تشکر از وی به خاطر قبول این مسوولیت خاطرنشان نمود: صمدی سال ها در حوزه مدیریت مالی فعالیت داشته و از سوابق علمی و فنی خوبی برخوردار است و با توجه به تخصص و سوابق کاری و آشنایی با حوزه های مالی و بانکی می تواند کمک شایانی برای بانک داشته باشد.
محمدرضا ساروخانی رییس هیأت مدیره بانک ملت  هم از تلاش های حیدرزاده قدردانی نمود و قرض الحسنه را یکی از بندهای طلایی و بسیار مهم قانون بانکداری بدون ربا دانست و رشد بانک قرض الحسنه مهر ایران را متأثر از زحمات و تلاش های همکاران این بانک عنوان نمود.
حیدرزاده نیز در این مراسم از زحمات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و تممی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران که در این مدت با جدیت کامل در کنار وی همکاری داشتند قدردانی نموده و خواستار توجه هرچه بیشتر به فرهنگ قرض الحسنه و گسترش آن در جامعه شد.
صمدی عضو هیأت مدیره تازه بانک قرض الحسنه مهر ایران هم  اظهار امیدواری نمود که بتواند در مسوولیت تازه در این بانک  منشأ خدمات مفید باشد.
صمدی سوابقی همچون مدیریت امور مالی بانک ملت و عضویت هیات مدیره شرکت بیمه ما را در کارنامه کاری خویش دارد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.