معاملات شرکتهای بیمه در تابلوهای بورس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در معاملات امروز دوازدهم خردادماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.

خبر اقتصادی: به گزارش پایگاه اینترنتی تحلیلی خبری آیین در معاملات امروز بازار سرمایه در گروه شرکتهای بیمه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. بیشترین حجم معاملات شرکتهای بیمه ای به بیمه البرز رسید. در مجموع روند قیمتی گروه نزولی بود و حجم معاملات هم نسبت به روزهای قبل کمتر بود. شاخص صنعت بیمه هم به عدد ۳,۳۲۵ رسید. همچنین شاخص سبدهای “سهام” و  “ترکیبی” مربوط به بیمه های عمر شرکت بیمه ملت در پایان روز قبل به ترتیب به رقم ۲۵۲ و ۲۰۴ واحد رسید.

سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:

بیمه ملت با حجم معاملات ۱۷۷,۲۹۲ سهم به ارزش ۳۳۱  میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم در مقایسه با روز قبل ۰٫۷۲ درصد کاهش داشت و ۱,۹۳۴ ریال بود. بیمه البرز نیز با مبادله ۱,۶۳۸,۲۳۰ سهم به ارزش ۱۸۳ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۲۲ ریال بسته شد.

بیمه پارسیان در مقاسیه با روز قبل ۰٫۰۸ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱۱۱,۳۹۱ سهم به ارزش ۲۶۳ میلیون ریال مبادله شد. قیمت پایانی این نماد ۲,۳۷۳ ریال بود.

در بیمه میهن ۱۰۶,۹۱۰ سهم به ارزش ۱۷۱ میلیون ریال داد و ستد شد. قیمت پایانی این نماد در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و ۱,۵۹۵ ریال بود. 

بیمه ما نسبت به دیروز ۱٫۲۰ درصد کاهش یافت. در این نماد ۸۰,۳۱۶ سهم به ارزش ۱۵۲ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت. این نماد با قیمت پایانی ۱,۹۰۰ ریال بسته شد.

بیمه سامان با کاهش ۴٫۰۷ درصدی و حجم ۷۸,۹۳۰ سهم به ارزش ۱۴۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۸۶۳ ریال، بیمه آرمان نیز با حجم ۱۷,۷۷۷ سهم به ارزش ۳۰  میلیون ریال و قیمت پایانی ۱,۶۹۰ ریال به کار خود پایان دادند.

در بیمه پاسارگاد ۴,۰۰۰ سهم به ارزش ۱۶ میلیون ریال داد و ستد شد. این نماد ۲٫۱۱ درصد افزایش قیمت داشت و با قیمت پایانی ۴,۱۱۲ ریال بسته شد. 

بیمه آسیا با مبادله ۵,۳۱۷ سهم به ارزش ۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۵۶۲ ریال به کار خود پایان داد.

شاخص کل بازار سرمایه اما روز مثبتی داشت و  با ۱۹۲٫۴۷ واحد افزایش به عدد ۷۴,۷۳۵٫۹۰ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مربوط به شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۸۸ واحد و بیشترین تاثیر منفی هم مربوط به شرکت هلدینگ خلیج فارس با ۵۶ واحد تاثیر بود. در مجموع کل بازار سرمایه تعداد ۶۹,۱۳۳ میلیون سهم به ارزش تقریبی ۲,۱۶۰ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرارگرفت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.