معامله دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال محصول

معامله دو میلیارد و 700 میلیون ریال محصول

رینگ کشاوزی در روز سه‌شنبه عرضه ۲۰۰ تنی دو محصول کشاورزی را شاهد است.

به گزارش خبرنگار ایانا، در حالی که در روز جاری بورس کشاورزی دو عرضه جو دامی و برنج فرآوری شده را تجربه می‌کند که روز گذشته این رینگ با رونق بیشتری همراه بود.

بر اساس این گزارش، امروز ۱۰۰ تن جو دامی روی میز فروش رفته است. جو دامی قزاقستان توسط کارگزاری بانک کشاورزی به نمایندگی از یک سهامدار حقیقی انجام شده است. قیمت پایه برای این محصول شش‌هزار و ۷۵۰ ریال است. همچنین حداقل قیمت مجاز برای خرید پنج‌هزار و ۴۰۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز برای خرید هشت‌هزار و ۱۰۰ ریال اعلام شده است.

در این روز، کارگزاری پگاه یاوران نوین نیز به نمایندگی از شرکت بازرگانی زراعی خوشه نشاء صد تن برنج فرآوریب شده خوشه نشا را عرضه کرده است. قیمت پایه این محصول ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال است.

حداقل قیمت مجاز برای این محصول ۲۸هزار و ۲۵ ریال و حداکثر قیمت مجاز برای این محصول ۳۰ هزار و ۹۷۵ ریال اعلام شده است.

در حالی که امروز فقط دو محصول روی میز فروش بورس کشاورزی حضور داشت، روز دوشنبه برنج هاشمی، کنجاله پنبه دانه پلیت، کنجاله آفتابگردان پلیت و تفاله چغندرقند مهمان رینگ کشاورزی بود.

البته ۵۰ تن برنج هاشمی گیلان بدون خریدار ماند، اما ۱۰۰ تن کنجاله پنبه دانه پلیت گنبد کاووس با ۱۰۰ تن تقاضا روبه‌رو شده و معامله شد. ارزش این معامله نیز ۹۳۵ میلیون ریال بود.

همچنین از ۱۰۰ تن کنجاله آفتابگردان عرضه شده، ۷۰ تن آن تقاضا داشت. قیمت پایانی این معامله هفت‌هزار و ۷۷۰ ریال تعیین شد و ارزش کل این معامله نیز ۵۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بود.

همچنین ۱۰۰ تن جو دامی قم نیز مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایانی این معامله شش‌هزار و ۷۵۰ ریال و ارزش کل معامله ۶۷۵ میلیون ریال بود.

در روز دوشنبه ۱۰۰ تن تفاله چغندرقند پیرانشهر نیز با قیمت پایه پن‌جهزار و ۴۰۰ ریال عرضه و مورد معامله قرار گرفت. ارزش این معامله ۵۴۰ میلیون ریال بود.

این گزارش حاکی است، در روز گذشته ارزش معامله ۳۷۰ تن محصول کشاورزی به بیش از دو میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال رسید./

E-910718-01

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.