معامله ۷. ۲ میلیارد دلاری سیسکو برای ارتقای امنیت راهکارهای شبکه‏‌ای

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سیسکو، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌‏کنندگان راهکارهای شبکه‏‌ای در جهان، قصد دارد یکی از شرکت‏‌های عرضه‏‌کننده محصولات امنیتی را به قیمت ۷. ۲ میلیارد دلار خریداری کند. 
 
به گزارش وب‏‌سایت infoworld، شرکت سیسکو قصد دارد شرکت سورس فایر (Sourcefire) را به قیمت ۷. ۲ میلیارد دلار خریداری کند. شرکت سورس فایر که یکی از عرضه‏‌کنندگان راهکارهای امنیتی است در حال حاضر حدود ۶۵۰ کارمند دارد و درآمد سالیانه آن در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۲۳ میلیون دلار گزارش شده است. این شرکت محصولاتی را برای ارتقای امنیت شبکه و پشتیبانی از شبکه‏‌ها در مقابل حمله بدافزار‌ها تولید می‌‏کند. 
هر دو شرکت سیسکو و سورس فایر این خبر را تایید کرده‌‏ و گفته‌‏اند این معامله ممکن است تا پایان امسال نهایی شود. سیسکو دربارهٔ انگیزه خود گفته است: این شرکت‏‌ها در ‌‌نهایت مجموعه‌‏ای از محصولات را به همراه خواهند داشت که به کمک آن‌ها می‌‏توان از ابزار‌ها و محیط‏‌های پردازش ابری مختلف در مقابل طیف وسیعی از تهدیدات پشتیبانی کرد.
شرکت سیسکو پیش از این در سال جاری شرکت کاگنیتیو سکیوریتی (Cognitive Security)، عرضه‏‌کننده نرم‌‏افزارهای امنیتی مبتنی بر فناوری‏ هوش مصنوعی را خریداری کرده بود. این شرکت در سال‏‌های قبل نیز چندین شرکت از این نوع را خریداری کرده بود. 
هنوز دربارهٔ این معامله جزئیات بیشتری فاش نشده است. پیش‌‏بینی می‌‏شود جزئیات این معامله و نحوه ادغام این دو شرکت با یکدیگر پس از نهایی شدن قرارداد خرید منتشر شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.