معاونان وزارت ارتباطات شانس وزیری ندارند

۱۵م دیماه ،

به اعتقاد یک نمایند مجلس، تحرکات معاونان این وزارتخانه برای کسب کرسی این وزارتخانه بی‌فایده است.
محسن بیگلری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به به تایید مصوبه مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان مبنی بر ممنوعیت ادغام وازارت خانه‌ها اظهار داشت: به زودی باید وضعیت سرپرستی و یا وزارت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص شود.
وی در خصوص تحرکاتی از سوی بعضی از معاونان وزیر سابق این وزارتخانه برای کسب کرسی وزارت، ادامه داد: این تحرکات بی فایده است.
وی با تاکید براینکه بهتر است سرپرستی این وزارتخانه به کسی واگذار شود که متخصص واز بدنه وزارتخانه باشد، خاطر نشان کرد: هر کسی باشد بهتر ازآن است که یک نفر سرپرستی سه وزارتخانه راه ، مسکن و ارتباطات را به عهده بگیرد.
به گزارش موبنا بیگلری گفت: بر اساس قانون زمان معینی برای انتخاب وزیر تعیین نشده، ولی آنچه مسلم آن است که وضعیت سرپرستی این وزارتخانه باید طی دوهفته آینده توسط رییس جمهورمشخص شود.
پس از تصویب مصوبه ممنوعیت ادغام وزارت خانه ها به تایید شورای نگهبان رسید، هر گونه ادغام و انحلال وزارتخانه های موجود و انتزاع و جابه جایی و انحلال موسسات و سازمان‌ها و واحدهای زیر مجموعه وزارتخانه ها که به سبب قانون، تاسیس آنها تصریح گردیده ، متوقف می‌شود.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.