معاونت ارتباطات رییس جمهور، یک کتاب دیگر از اندیشه‌های احمدی‌نژاد را منتشر کرد

ایسنا نوشت: این کتاب به اهتمام سیدجلال هاشمی و حمید صدیق‌میرزایی زیر نظر محمد شیخان با مقدمه‌ای از پروفسور سید حمید مولانا با گردآوری و تدوین معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در ۱۲۵ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.
 

کتاب «رسانه مصلح» با ۹ سرفصل همراه است: اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی؛ ارتباطات و رسانه ملی؛ نقش رسانه در استقرار عدالت و تعالی انسان؛ جایگاه و رسالت رسانه و خبرنگار؛ انسان، رسانه، خبر و قانون؛ انسان،‌ آموزش،‌ رسانه، اقتصاد؛ ضرورت‌ها،‌ انتظارات، خاطرات و قدرشناسی از جامعه رسانه‌‌یی؛ دولت در رسانه؛ استکبار و رسانه.
 

حمید مولانا در مقدمه‌ای بر این کتاب می‌نویسد: «اهمیت فراوان جریانات،‌ رویدادها، دگرگونی و تحولات اخیر در دنیا به‌ویژه بیداری و نهضت‌های مختلف در جهان اسلام ضرورت بازنگری در حوزه روابط بین‌المللی و رسانه‌ها را در ساختار یک نواندیشی که دیدگاه‌های نظری و تئوریک را با جریانات و معادلات علمی و واقعی تطبیق دهد‌، ایجاد می‌کند.
 

در این راستاست که مطالعه این کتاب به همه علاقه‌مندان توصیه می‌شود. در مقابل تحولات و دگرگونی‌های اخیر جهانی،‌ لاجرم باید افق اندیشه به سوی وعده آینده نزدیک گشوده شود. ما می‌توانیم پیشگام این اندیشه و افق سیاسی و بین‌المللی باشیم.»
 

همچنین در یادداشت پشت جلد کتاب بخشی از اظهارات محمود احمدی‌نژاد درباره رسانه منتشر شده است: «شما می‌دانید که امروزه رسانه و مطبوعات نقش بسیار مهمی هم در تکوین شخصیت افراد و جوامع دارند و هم در روابط بین انسان‌ها و ملت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کنند.
 

اگر بخواهیم اهمیت کار شما را بیان کنیم،‌ در یک کلمه خلاصه می‌شود که شما با اندیشه‌ها سر و کار دارید و با اندیشه‌ها سخن می‌گویید و اندیشه‌ها را تنظیم می‌کنید. اندیشه هم بر تمام رفتار و اعمال انسان حاکم است و رفتار و اعمال بد از اندیشه است.»
۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.