معاونت بین‌الملل بسیج هتک حرمت به قبور صحابه پیامبر را محکوم کرد

۱۴اردیبهشت،

00-160.jpg

معاونت بین‌الملل بسیج مستضعفین در پی هتک حرمت به قبور دو تن از صحابه پیامبر اسلام(ص)، بیانیه‌ای صادر و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرینَ أَعْمالاً، الَّذینَ ضَلَّ سَعْیهُمْ فِی الْحَیاهِ الدُّنْیا وَ هُمْ یحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یحْسِنُونَ صُنْعاً(سوره شعراء آیه ۲۲۷)

بار دیگر، جهان اسلام، جای زخمی عمیق را در تن خود، احساس کرد و ردپای توطئه‎ای هولناک، روح و جان مسلیمن جهان را آزرد.

ارتش به اصطلاح آزاد سوریه، که داعیه آزادی مردم این کشور را درسر دارد، در تازه ترین اقدام هتاکانه خود، مزار شریف دو تن از صحابه با وفای پیامبر و حضرت علی – «حجر ابن عدی» و «جعفرطیار» – را مورد هتک حرمت قرار داده و بار دیگر دشمنی و کینه خود را به اسلام و مسلمین و به بهانه مبارزه با شرک نشان دادند.

تمامی مسلمانان جهان فارغ از گرایشات مذهبی سنی و شیعی خود، می دانند که این دو یار راستین خدا و پیامبرش چه خدمات گرانبهایی را برای اسلام انجام دادند.

حجر ابن عدی کسی بود که خدماتش به اسلام در آن زمانی که چهره نفاق و انحراف قصد تاراج اسلام اصیل را داشت تاثیر شگرفی بر بقای اسلام عزیز داشت.

او که روزی وصیت نمود تا پس از مرگش، زنجیر از دست و پایش باز نکنند و خون پیکرش را نشویند تا روز رستاخیز با همین وضع با معاویه روبرو شود، امروز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال، پیکر آغشته به خونش، توسط نوادگان آنها که تنها نام اسلام را با خود یدک می کشند اما بزرگترین ضربات را همان ها به اسلام زدند هتک حرمت شد.

این اقدام مزدوران بی دینکه سبب شد حریم صحابه و یاران پیامبر(ص) یکی پس از دیگری شکسته شود در جنایت دیگری مزار شریف جعفر طیار(ع) در اردن را نیز به آتش کشیدند و تهدید به تعدی به مزار بانوی صبر و استقامت ” حضرت زینب (س)” این پیام آور عاشورا و سلاله پاک رسول خدا(ص) ، نیز نموده اند.

این بی حرمتی های عظیمامروز قلب تمامی مسلمین جهان را در جای جای گیتی به درد آورده است.

امروز لازم است نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمام جویندگان حق در سراسر گیتی بدانند آنان که با اسم دفاع از اسلام، به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع سوریه اقدام می کنند و از هیچ جنایتی در این راه فروگذار نکرده اند، نه سنی می باشند و نه شیعه.

آنان در اصل صهیونیست‌هایی می باشند که نام سلفی را بر خود نهاده‎اند و با همراه ساختن عده‎ای جاهل با خود، سعی در دامن زدن اختلاف میان مسلمانان و تضعیف و نابودی آنها را دارند. در صورتی که سلفیان مدعی می باشند که حافظ سنت‌های نبوی و اسلامی بوده اما دست به مسلمان‌کشی، هتک حرمت به مقدسات دینی و مذهبی می‌زنند، منحرفین از اسلام و دست پروده وهابیت و سرویس های جاسوسی وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع عرب می باشند که دست به چنین اعمال زشتی می‌زنند.

عاملین اصلی این اقدامات ضد انسانی بدانند پاسخ به این هتاکی ها از سوی تمامی مسلیمن چه شیعه و چه سنی پاسخی پشیمان کننده خواهد بود و این اقدامات سبب وحدت جهان اسلام خواهد شد و مسلمین و ملل آزاده جهان از آنها بیزار و متنفر خواهند شد.

سازمان ملل متحد، شورای امنیت و سایر نهادهای مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، بدانند اکنون وقت آن است که بر طبق وظایف محوله خود، وارد عمل شده از هر طریق ممکن، جهت اتمام اقدامات تروریستی در سوریه، وارد عمل شوند و بیش از این آبروی از دست رفته خود را به تاراج نگذارند.

تحریک احساسات مسلمانان و شخصیتهای مورد احترام آنها در راستای توطئه بزرگی است که از سوی دشمنان اسلام برای برافروختن آتش فتنه طایفه ای و مذهبی طراحی شده است و به دست تکفیری هایی که به نام دین دست به تخریب و فساد در روی زمین می زنند اجرا می گردد.

صهیونیستهای جهان خوار و حامیان غربی آنها، که سودای حمایت از تروریستهای سوریه با هدف روی کار آمدن جبهه مخالف مقاومت در این کشور را دارند، بدانند این آرزویی است دست نیافتنی برای آنان که با خود به گور خواهند‎برد و نه تنها مردم سوریه بلکه تمامی مسلمانان و آزادی‎خواهان جهان در کنار مقاومت ایستاده‎اند و همان‎گونه که در طول تاریخ بارها و بارها علیه ظلم قیام کرده‎ و در چند سال اخیر نیز با بهره گیری از مفاهیم ارزشمند اسلام، حکومتهای دیکتاتور منطقه را یکی پس از دیگری سرنگون کرده‎اند، نخواهند گذاشت بزرگترین و مدرن ترین دیکتاتور تاریخ یعنی صهیونیست جهانی، به حیات خود ادامه دهد و با تفرقه افکنی اجتماع منسجم مسلمانان را به پراکندگی مبدل سازد چرا که آیه مبارکه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لاتَفَرَّقُوا» همواره نقشه راه و چراغ هدایت مسلمانان بوده است و پیروزی نهایی حق را به ارمغان خواهد آورد.

این وعده الهی است: و لینصرن الله من ینصره»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.