معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تعامل بهتری با رسانه‌ها داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت پس از جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره خلیج فارس، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «چرا معاونت فرهنگی ارشاد، ارتباط خود با برخی رسانه‌ها را به دلیل رویکرد نقادانه‌شان قطع می‌کند؟» و «آیا صحیح است یک دستگاه اجرایی به جای پاسخگویی، اقدام به بایکوت خبری رسانه‌ها کند؟» افزود: ما از انتقاد واهمه‌ای نداریم. طبیعی است در کارهای عظیمی که انجام می‌شود، برخی نقاط ضعف هم وجود داشته باشد و رسانه‌ها به خوبی می‌توانند تذکر بدهند که این مشکلات برطرف شود.

وزیر ارشاد اضافه کرد: ممکن است بعضی وقت‌ها، حاشیه‌سازی‌هایی که صورت می‌گیرد، اصل کار را تحت تاثیر قرار بدهد و از این جهت ما از دوستان رسانه‌ای انتظار داریم زحمت‌هایی را که کشیده می‌شود، ببیند و در عین حال اگر هم اشکالاتی هست، آن را به نیت برطرف شدن اشکالات تذکر بدهند.

وی با بیان اینکه «من از جزئیات مسئله مابین معاونت فرهنگی و رسانه شما خبر ندارم» در عین حال گفت: ما انتظار داریم همه دوستان رسانه‌ای در نمایشگاه کتاب حضور فعال داشته باشند. در عین حال انشاء‌الله مسئولان معاونت فرهنگی هم تعامل بهتری با خبرنگاران و رسانه‌ها برقرار کنند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.