معاونین مدیر عامل بانک تجارت معارفه شدند

بینا- معاونین مدیر عامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و امور بین‌الملل حکم خود را از مدیر عامل دریافت کردند.
به گزارش بینا، طی مراسمی مجتبی جعفری به عنوان معاون مدیرعامل این بانک درامور فناوری اطلاعات و ارتباطات و علی حسنانی به عنوان معاون مدیرعامل در امور بین‌الملل منصوب شدند.
دکتر فلاح در این مراسم با اشاره به اینکه معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از پست‌های کلیدی و اصلی بانک به شمار می‌آید گفت: تجربیات مهندس مجتبی جعفری به عنوان مجری طرح دولت الکترونیک در کشور می تواند نقطه عطفی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک باشد.
مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به سوابق حسنانی در مدیریت عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی، تجربیات وی در این حوزه را کارگشای محدودیت‌های بین‌المللی و موانع پیش روی بانک دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور حسنانی به عنوان معاون مدیرعامل در امور بین‌الملل، پیشرفت هر چه بیشتر بانک در این حوزه را شاهد باشیم.
همچنین در این مراسم دکتر بیتا شایگانی به عنوان رئیس واحد آموزش دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت و علیرضا گچ‌پز زاده نیز به عنوان عضو هیئت مدیره موظف در شرکت مهندسین مشاور حکم خود را از مدیرعامل دریافت کردند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.