معاون اجتماعی ناجا: در شان خانم ها نیست که با آقایان در سینما فوتبال نگاه کنند

به گزارش خبرآنلاین، امروز سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی ناجا، در حاشیه مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمای پلیس حضور خانم ها در زمان پخش فوتبال در سینما را به دور از شان آنها دانست و گفت: “پلیس مستندسازی زیادی از حضور زنان و مردان در هنگام بازی فوتبال در سراسر کشور انجام داده است و متوجه شدیم که هنگامی که زنان و مردان با یکدیگر به تماشای فوتبال می‌پرداند، وضعیت مناسبی نیست.”

او گفت: ” به هرحال اختلاط زن و مرد مورد تایید ما نیست. فوتبال بازی هیجانی است. مردم در هنگام تماشای این بازی حواسشان جمع نیست. مردان در هنگام بازی فوتبال هیجانی می شوند و بعضا فحش‌های رکیک داده یا شوخی‌های بدی انجام می‌دهند، آیا این در شان زنان است که در این مکان حضور بیابند؟”

معاون اجتماعی ناجا گفت: وضعیت حضور زنان و مردان در سینماها برای تماشای بازی فوتبال مناسب نیست، این در شان زنان نیست که با آقایان فوتبال نگاه کنند و زنان باید از نیروی انتظامی در این زمینه تشکر کنند.”

گفتنی است شب گذشته، نیروی انتظامی اعلام کرد با پخش فوتبال مسابقات یورو ۲۰۱۲ در سینما موافق است اما زنان اجازه حضور در سالن های سینما هنگام پخش بازی فوتبال را ندارند.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.