معاون اجرایی مجلس منصوب شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی علی افراشته را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم منصوب کرد.
متن حکم علی افراشته به شرح ذیل است:
برادرگرامی جناب آقای علی افراشته
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در مشاغل اجرایی، به موجب این ابلاغ و به استناد ماده ۶۰ قانون آئین نامه داخلی مجلس به سمت “معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی” منصوب می شوید.
با توجه به شان و جایگاه والای مجلس شواری اسلامی انتظار می رود با سر لوحه قرار دادن تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محموله و بکارگیری نیروهای کاردان و متعهد کارآمدی این معاونت را افزایش دهید، همچنین با ساماندهی مناسب منابع و امکانات همراه با برنامه ریزی اصولی و هدفمند در ایفای وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.
امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت به نمایندگان ملت شریف ایران موفق و منصور باشید.
علی لاریجانی

علی افراشته پیش از این نیز معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم بود.
مسئولیت کمیته فرهنگی جهاد در استان بوشهر از تاسیس جهاد توسط حضرت امام (ره) تا سال ۶۱، مسئول امور تربیتی در استان بوشهر از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۹، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های بوشهر و هرمزگان از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ ، مدیرعامل مرکز آموزش صداوسیما و مشاور اجرایی معاون اداری مالی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۳، عضو هیات مدیره روزنامه جام جم از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ ، استاندار بوشهر از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷، رئیس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸، معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۸۸ تاکنون بخشی از سوابق اجرایی علی افراشته است.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی به استناد مصوبه هیات رئیسه مجلس در حکمی کاظم جلالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
متن حکم کاظم جلالی به شرح ذیل است:
برادرگرامی جناب آقای دکتر کاظم جلالی
بر اساس ماده ۷ اساسنامه مرکز پژوهش ها و به استناد مصوبه هیات رئیسه مجلس و با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر قانون گذاری به موجب این ابلاغ به سمت “رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی” منصوب می شوید.
انتظار آن است بر اساس اساسنامه این مرکز، با همکاری علمی و پژوهشی صاحب نظران و پژوهشگران دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی، نهادها، گروه ها و انجمن های علمی و تخصصی زمینه کارشناسی مطلوب تر تدوین قوانین را در مجلس فراهم نمایید، در این راه بهره جستن از توان فکری و تخصصی نمایندگان محترم و همکاری نزدیک با کمسیون های تخصصی توصیه می شود تا برغنای کارشناسی مرکز افزوده گردد.
امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت به نمایندگان ملت شریف ایران موفق و منصور باشید.
علی لاریجانی
رئیس مجلس طی روزهای گذشته در احکامی امیدوار رضایی میرقائد را به عنوان معاون قوانین مجلس و حسین مظفر را نیز به عنوان معاون نظارت مجلس شورای اسلامی منصوب کرده بود.

/۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.