معاون اول رییس جمهوری: دولت باتمام توان برای رفع مشکلات سیل زدگان بهشهرتلاش می کند

ˈ محمدرضا رحیمی ˈ روز سه شنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده بهشهر در گفت و گوی کوتاه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : به دستور مستقیم رییس جمهوری ، کارگروه ویژه حادثه وقوع سیل با مسوولیت مستقیم معاون اول رییس جمهوری تشکیل شده است و بازدید از این منطقه ، یکی از برنامه های مهم این کارگروه است .

وی بیان داشت : هدف اصلی از بازدید امروز ، همدردی با مردم و نشان دادن نزدیکی دولت و مردم است و در کنار آن برگزاری جلسه ای است که در پایان آن مجموع رقم پرداختی دولت به سیل زدگان اعلام خواهد شد .

رحیمی افزود : با اختیارات کاملی که از طرف رییس جمهوری دریافت شده به بهشهر سفر کرده ایم تا بتوانیم گامی موثر برای حل مشکلات سیل زدگان و جلب رضایت آنان برداریم .

وی با اظهار همدردی با مردم مصیبت دیده ناشی از سیل اخیر بهشهر گفت : در جلسه شامگاه امروز که در استانداری مازندران تشکیل می شود ، علاوه بر مسائل مربوط سیل بهشهر ، در مورد مسائل و مشکلات مردم سیل زده گلستان و آذربایجان نیز تصمیم گیری خواهد شد .

بهشهر و برخی مناطق اطراف این شهر جمعه شب و بامداد روز شنبه گذشته شاهد وقوع سیل ویرانگری بود که به خسارات مالی فراوان و جان باختن ۷تن از شهروندان بهشهری منجرشد.

ک/۳

۷۳۳۱/۴۰۲/۵۰۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.