معاون بهداری نیروی زمینی سپاه:نیروی زمینی سپاه امکانات خود را برای پیشرفت در تمامی عرصه ها بسیج کرده است

۱ مهر – ۰۲:۰۱:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سردار اخوان گفت: عبور از پیچ و خم های تاریخی انقلاب اسلامی ایران به ابزارهایی همچون شهادت طلبی، حکمت، مدیریت صحیح، معنویت و غیره نیاز دارد که برای رسیدن به این مهم، نیروی زمینی سپاه تمام امکانات خود را برای پیشرفت و تعالی در تمامی عرصه ها بسیج کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در دومین نمایشگاه توانمندیهای بهداری نیروی زمینی سپاه، در سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه در ۳ حوزه نرم افزاری، سخت افزاری و آموزشی برگزار خواهد شد.
سردار اخوان با اشاره به بخش دیگری از اهداف کلی این نمایشگاه تصریح کرد: هدف کلی این نمایشگاه، تمرین تخصصی نیروهای زمینی سپاه می باشد.
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهداف جزئی برگزاری این نمایشگاه گفت: ارائه آخرین سازه‌های امداد رسانی، ارائه فناوری سامانه‌های امدادی و درمانی، افزایش توان رزم و آمادگی رزم بهداری، افزایش توان دفاع همه جانبه مراکز بیمارستانهای تابع ارائه و معرفی توانمندی‌های امدادی بهداشتی، شناسایی سامانه‌های امدادی بهداشتی در کلیه سطوح، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی فناوری از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگرد علمی و آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، ایجاد رقابت سالم و هدفمند در اجرای فرامین ابلاغی، آشنایی با فعالیت‌ها و توانمندی‌های سامانه‌های امدادی رده‌ها و هم اندیشی فرماندهان مراکز و مدیران بیمارستان و فرماندهان نیروهای مسلح از اهداف جزئی برگزاری این نمایشگاه است.
سردار اخوان در پایان با اشاره به برنامه‌های این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری ۴ کارگاه آموزشی، ۱۱ سینما، ۱۳ میزگرد تخصصی و ارائه و تولید یک سند برای هر کارگاه از برنامه های این نمایشگاه است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۲۱۴۰۱۰۸۷۶۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.