معاون حقوقی وزارت علوم: بزودی کتاب مجموعه قوانین و مقررات آموزش عالی کشور رونمایی می‌شود

۱۸ام بهمن ،

22-334.jpg

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از رونمایی کتاب مجموعه قوانین و مقررات آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه کاشان افزود: این کتاب تمام قوانین و مقررات آموزش عالی را مورد ارزیابی وبررسی قرار داده و تغییرات انجام در این کتاب گرد آوری شده است.

وی اظهار داشت: با انتشار یافتن این کتاب تمام دانشگاهیان، قوانین و مقررات آموزش عالی کشور را در یک مجموعه واحد در دست خواهند داشت.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم از برگزاری جشنواره خیرین و واقفین آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: این جشنواره در اوایل اسفند ماه با حضور خیرین و واقفین آموزش عالی در تهران برگزار می گردد.

دکتر ساداتی نژاد به تشکیل و ایجاد ۲۵ کمیته خیرین در دانشگاه های کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۱ در تمامی دانشگاه ها کمیته خیرین دانشگاه ساز تشکیل و در تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی رابطین خیرین دانشگاهی مشخص شده باشد.

معاون حقوقی وزارت علوم، حضور خیرین در آموزش عالی را در راستای توسعه علمی کشور حایز اهمیت دانست و افزود: برای اولین بار در اجلاس روسای دانشگا‌ه‌ها – پژوهشگاهها و پارک‌های علم وفناوری کشور، تصمیم گرفته شد که یک فرد خیر در هیات امنای دانشگاه‌های کشور وجود داشته باشد.

دکتر ساداتی نژاد، با اشاره به حضور خیرین در ساخت پروژه های عمرانی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: با توجه به حرکت بسیار خوبی که خیرین در عرصه آموزش عالی آغاز کرده اند امید است نهضت مشارکت عمومی و حضور خیرین و واقفین را در عرصه آموزش عالی شاهد باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.