معاون حقوقی وزارت علوم خبر داد: مشارکت خیرین آموزش عالی در ۱۷ پروژه دانشگاهی

۲۱م دیماه ،

dr sadati.jpg

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در دومین نشست انجمن خیرین دانشگاه‌ساز دانشگاه تفرش گفت: در سال قبل کمیته خیرین وزارت علوم ۱۷ پروژه خیرین را در سطح دانشگاه‌های کشور مورد حمایت قرار داده و دانشگاه تفرش یکی از این دانشگاه‌ها بوده است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا منطقه مرکزی، سید جواد ساداتی‌نژاد در این نشست با بیان اینکه کمیته خیرین وزارت علوم در سال ۱۳۹۰ به منظور برنامه‌ریزی و بسترسازی مستمر برای حضور و مشارکت حداکثری خیّرین در آموزش عالی ایجاد شد، افزود: سرمایه‌گذاری خیرین در عرصه‌های علمی، سرمایه‌گذاری عملی ارزشمند و ماندگار و عملی صالح است.

دبیر کمیته خیّرین وزارت علوم تصریح کرد: حمایت دانشگاه از سوی خیرین به عنوان یک سرمایه معنوی منشاء اثرات شگرف در دانشگاه‌هاست، از این رو این کمیته به دنبال فراهم کردن بسترهای لازم حمایت از خیرین به منظور رشد و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی و ایجاد کمیته خیرین در سطح تمامی دانشگاه‌های کشور است.

ربانی سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: در یک افق پنج ساله تعداد دانشجویان و رشته‌های دانشگاه‌ تفرش دو برابر خواهد شد و براین اساس نیازمند است فضاهای آموزشی و خوابگاه‌های خود را گسترش دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خوابگاه‌های موجود در دانشگاه تنها پاسخگوی یک سوم دانشجویان است از این رو تحقق طرح جامع دانشگاه نیازمند حمایت خیرین خواهد بود.

سرپرست دانشگاه تفرش، تکمیل و ساخت پروژه سالن ورزش‌های آبی و سوله ورزشی، ایجاد دانشکده انرژی، مرکز بهداری و ساختمان کلاس‌ها را از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه تفرش عنوان کرد که جهت تکمیل نیازمند مساعدت خیرین است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.