معاون حوزه هنری: تصمیمات ما درباره اکران فیلم ها طبق موازین است

۴ شهریور – ۰۵:۰۶:۰۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون هنری حوزه هنری گفت: تصمیمات و اقدامات حوزه هنری در زمینه اکران فیلم های سینمایی، غیر سیاسی و بر اساس موازین و امر به معروف و نهی از منکر است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد حمزه زاده با حضور در برنامه تلویزیونی هفت درباره اکران فیلم های سینمایی، با اشاره به اینکه برخی افراد اقدام حوزه هنری را در اکران نشدن برخی فیلم ها، اقدامی سیاسی می دانند، افزود: اقدام ما اقدامی اعتقادی بوده است و حوزه هنری بر اساس اعتقاداتش و نیز مطالعات علمی و پژوهشی که شاید هم به انتشار عمومی آنها چندان نیازی نباشد به این نتیجه رسید که امسال در سینمای کشور خط و ربطی ارتباط محرم با نامحرم و زیر سؤال بردن دستاوردهای کشور را هدف قرار داده است.
وی تصریح کرد: اگر نیاز باشد این مستندات منتشر می شود تا فعالان هنر نیز از آن باخبر شوند.
معاون هنری حوزه هنری در ادامه درباره توافق با شورای صنفی نمایش گفت: طبق این توافق حوزه هنری فیلم‌هایی را که انتخاب کرده است در سینماهایش اکران می‌کند.
حمزه زاده افزود: اگر اوضاع مانند اکنون پیش رود و بنا بر همراهی باشد فیلم‌هایی که حوزه انتخاب کرده است در سینماهایش به نمایش در می‌آید و فیلم‌هایی هم که انتخاب نمی‌کند، در سایر سینماها اکران خواهد شد.
وی گفت: براساس این توافق حوزه هنری فیلم‌هایی را که به عللی برای اکران انتخاب نمی‌کند در چند نوبت و محرمانه به سازمان سینمایی کشور اعلام خواهد کرد.
معاون هنری حوزه هنری تاکید کرد: حوزه هنری در هر شرایطی به وظیفه اش عمل و از شان اجتماعی و اعتقادی کشور دفاع می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۵۱۷۰۶۰۱۶۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.