معاون دانشگاه آزاد خبر داد: توسعه تحصیلات تکمیلی و تفکیک جنسیتی در طرح جامع دانشگاه

35-5.jpg

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درصدد افزایش میزان وام دانشجویی برای دانشجویان است.

دکتر حسین بلندی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: به منظور افزایش رشته‎های تحصیلات تکمیلی، یک طرح جامع آموزشی در دست اقدام داریم،‌به عبارت دیگر در هر استان تمام مراکز بررسی‎های لازم را انجام داده و نیازهای واحد مربوطه را استخراج می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این طرح، نیازهای استان نیز لحاظ می‌شود، اظهار کرد: در اولین فرصت جهت افزایش رشته‎های تحصیلات تکمیلی مورد نظر، اقدام خواهد شد.

وی در خصوص طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها، تصریح کرد: با توجه به شرایط و بررسی‏های انجام شده در نظام جامع آموزشی، این مهم نیز لحاظ خواهد شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خصوص کاهش هزینه‎های شهریه دانشجویی در دانشگاه‌ آزاد، بیان کرد: ریاست دانشگاه آزاد تلاش می‏‌کند تا از افزایش شهریه‏‌ها جلوگیری کند و در حال حاضر هم و غم دانشگاه آزاد بر این اساس است.

وی با بیان اینکه برنامه‏‌ریزی‏‌ها و شرایط را برای تعادل شهریه انجام داده‌ایم، گفت: در این راستا مصوباتی لحاظ شده است، به عبارت دیگر افزایش وام دانشجویی منوط به قوانین و مقرراتی است که از طریق مجلس پیگیری شود و البته دانشگاه آزاد نیز در تلاش بوده که از منابع دیگر، این مسائل را برای دانشگاه و دانشجویان تسهیل کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.