معاون رگولاتوری در گفتگو با واحد مرکزی خبر: در ارزیابی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل از همراه اول پیشی گرفت

۰۷خردادماه،

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات، ارزیابی و رتبه ‌بندی اپراتورها به صورت سالانه انجام می گردد.
 
رضوانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخص های مختلف سنجیده می ‌شود.
 
وی گفت: بر اساس این شاخص ها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند.
رضوانی افزود: در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دربارهٔ شاخصهای ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات گفت: اپراتورهای PAP و SAP نیز که رتبه ‌های آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ کردن کیفیت سرویس، قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه ارزیابی می شوند که بیشترین شاخصها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.
 
رضوانی افزود: از میان دارندگان پروانه SAP ، شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان، شرکت پارس ارتباطات و شرکت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شرکت پارسان لین ارتباطات و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات کسب کردند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.