معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع):پیشرفت ملت بزرگ ایران تحت حاکمیت دینی الگوی موفق در عرصه جهانی است

یکشنبه ۱ مرداد – ۱۰:۵۲:۳۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) گفت: پیشرفت ملت بزرگ ایران تحت حاکمیت دین و با مدیریت ولی مطلقه فقیه امروز یک الگوی موفق در عرصه جهانی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد رضایی در جمع کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر به تشریح و تحلیل دلایل اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی پرداخت و گفت: میزان پیشرفت ملت بزرگ ایران تحت حاکمیت دین و با مدیریت ولی مطلقه فقیه امروز یک الگوی موفق در عرصه جهانی شده است و این زنگ خطری بزرگ برای دنیای استکبار است که ادعای رهبری دهکده جهانی را داشتند.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) پیشرفت و عزت در سایه دین و دین باوری را که با فرهنگ مقاومت، شهادت، ایثار و مبارزه علیه استکبار خود را نشان داده است را به عنوان موتور محرک بیداری اسلامی دانست و گفت: امام عزیز ما فرهنگ عاشورایی و شهادت را به ما یادآوری کرد و نشان دادند که با توسل به اسلام و اهل بیت(ع) مقاومت و ایستادگی در برابر یزیدیان زمان در هر شرایطی نتیجه اش پیروزی است.
وی ادامه داد: با این فرهنگ و روحیه بود که امام فرمودند: (( آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند)) و امروز نیز خلف صالح پیر جماران، امام سید علی خامنه ای عزیز همان راه را با قدرت و عزت به پیش برده اند.
وی عبور از فتنه ها و جریان های سنگین پیش روی انقلاب اسلامی را نتیجه ی مدیریت امام گونه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت بالای ملت بزرگ ایران خواند و گفت: امروز ملت ما و انقلاب ما تحت لوای دین منشاء بیداری در عصر حاضر شده و مستکبرین را در سراسر جهان به وحشت انداخته است.
وی بیداری اسلامی به وجود آمده را شروعی برای پایان لیبرال و دمکراسی غربی دانست و در پایان ارائه به مباحثی در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی پرداخت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۰۵۲۳۰۸۹۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.