معاون سیاسی وزیر کشور: استراتژی دشمن در انتخابات ۹۲ همان استراتژی ۸۸ است

۰۵م اسفند ،

IMG_1301.jpg

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: قطعا استراتژی دشمن در انتخابات سال آینده همان استراتژی سال ۸۸ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، سیدصولت مرتضوی در جلسه شورای اداری استان سمنان گفت: دشمنان به دنبال این می باشند که فرصت طلایی انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کنند و برنامه‌های مختلفی برای این کار دارند؛ اول اینکه یک فتنه تازه راه بیاندازند و دوم اینکه به دنبال کمرنگ کردن مشارکت و حضور گسترده مردم می باشند و در پایان نیز شبهه‌ای در سلامت انتخابات ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه “هیچ کشوری به اندازه کشور ما انتخابات برگزار نکرده است”، اضافه کرد: استراتژی ما نیز در بحث انتخابات، قانون‌مداری و امانتداری است و قانون به احدی اجازه دخالت در امر انتخابات را نداده است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه “مدیران باید بستر را برای مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنند”، افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بعد از انتخابات باب تازهی در رفتار بیگانگان با ما باز خواهد شد. اکنون نیز گفتار آنها با کشور ما تغییر کرده است اما صرف تغییر در گفتار کافی نیست، باید هم در گفتار و هم در رفتار آنها تغییر ایجاد شود. تغییر در رفتار به معنای جداکردن خوی استکباری از استکبار است.

مرتضوی با اشاره به رفتارهای دوگانه غرب در قبال ایران گفت: دشمنان الان به این نتیجه رسیده‌اند که دست فولادین خودشان را با دستکش مخملی به ایران نشان دهند تا با ایران مذاکره کنند ولی سیاست مجریان ما در انجام مذاکره باید برگرفته از منویات مقام معظم رهبری باشد که در دیدار با مردم تبریز موضع آشکار خود را بیان کردند.

وی در ادامه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال باشکوهتر از سالهای قبل بود. این مردم با خدا معامله کرده‌اند و مردمی که طرف معامله آنها خدا باشد چنین کارهایی را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شاطری گفت: شهید شاطری یک انسان صاحب‌نظر، صاحب فکر، متخصص و پرکار بود. شهید شاطری با جان و مال خود مجاهدت کرد.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور استاندار، معاونان استاندار، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر، نماینده دامغان، استاندار کرمان، فرمانداران و مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.