معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد:ذخیره سازی مازاد تولید مرغ در کشور

۶ مهر – ۰۹:۲۶:۵۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: با افزایش تولید مرغ،‌ دولت روزانه ۵۰۰ تن مرغ مازاد تولید داخل را خریداری و ذخیره سازی می کند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، پشم فروش  درخصوص خرید مرغ مازادگفت:در یک ماه گذشته بیش از۶ هز ار و ۷۰۰ تن مرغ خریداری و ذخیره شده است.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ روبه کاهش است ، اظهار داشت : قیمت خرید مرغ از مرغدار به صورت تضمینی ۴ هزار و ۶۰۰ تا ۴ هزار و ۸۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت :‌ گوشت مرغ ذخیره شده در صورت نیاز در فصول پر مصرف برای تنظیم قیمت ها به بازار عرضه می شود.
پشم فروش در باره قیمت نهاده های دامی که میان دامداران توزیع می شود ، افزود : هم اکنون در استان ها قیمت هر کیلوگرم ذرت ۶۰۰ تومان ، جو ۵۹۰ و سویا ۹۰۰ تومان است که در همه استانها یکسان و کمتر از قیمت بازار است.
وی با بیان اینکه ذخیره گوشت قرمز در کشور نیز کافی است ، گفت : روزهای اینده نیز جلساتی را در سیستان و بلوچستان برای ذخیره سازی گوشت در این استان خواهیم داشت.
معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره تخم مرغ گفت:‌ قیمت این محصول برای درب مرغداری کیلویی ۲۸۵۰ تومان و توزیع در میادین میوه و تره بار هر شانه ۶۵۰۰ ( حدود دو کیلوگرم) در نظر گرفته شده است.   کدM-ch2531

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۷۰۹۲۶۵۲۵۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.