معاون عملیات بسیج: بسیج توان مقابله با هر قدرت استکباری در جهان را کسب نموده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: توانمندی‌های بسیج در همه عرصه‌ها از ۱۰۰ تا یک‌هزار برابر دوران هشت سال دفاع مقدس افزایش یافته است.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نصرت‌الله سیف در حاشیه برگزاری رزمایش ۱۰ هزار نفری «غدیر» کهگیلویه و بویراحمد از سری رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» که در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار شد، اظهار نمود: برگزاری رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» در سراسر کشور با هدف بازخوانی آموزش‌ها و اجرای تمرینات تاکتیکی، تست آموزش‌ها و طرح‌های عملیاتی در جهتی مقابله با همه سناریوهای دشمن در قالب تهدیدات جنگ سخت، نیمه سخت و نرم در سطح سازمان بسیج طراحی و در استان‌ها انجام می‌شود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه “این رزمایش‌ها توسط گردان‌های بیت‌المقدس که درصد کوچکی از سازمان رزم بسیج است برگزار می‌شود”، افزود: در چند روز اول همه آموزش‌ها بویژه آموزش‌های رزم شبانه به رزمندگان ارائه می‌شود.

سیف در ادامه، با اشاره به اهمیت و شرایط خاص عملیات رزم شبانه گفت: عملیات رزم شبانه عملیاتی است که تنها منحصر به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه نیروهای بسیج است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه بسیج، تنها نیروهایی می باشند که توانایی انجام عملیات رزم شبانه را در برابر هر دشمنی با هر قدرت و تکنولوژی دارند.

وی با بیان اینکه “عملیات رزم و تاخت شبانه ویژه نیروهای بسیج است که با سلاح شجاعت و تعهد اینگونه عملیات‌ها انجام می‌گیرد”، به عملیات‌های روز دوم رزمایش غدیر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود، گفت: در روز دوم رزمایش ۱۰ هزار نفری غدیر، عملیات مقابله با تهدیدات سخت دشمن طراحی شده است که بازپس‌گیری منطقه تصرف شده توسط دشمن به وسیله گردان‌های بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.

سیف با تشریح پیام برگزاری رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» در سراسر کشور تأکید نمود: پیام این رزمایش به دوستداران و دشمنان نظام این است که در حال حاضر توانمندی‌های بسیج از نظر زیرساخت‌ها، سازمان رزم، آموزش، طراحی و بکارگیری از ۱۰۰ تا یک‌هزار برابر وقت هشت سال دفاع مقدس شده است.

وی با بیان اینکه “بسیج در حال حاضر به نیروی بسیار قدرتمند برای مقابله با هر دشمنی تبدیل شده است”، یادآور شد: البته ما دشمن خود را آمریکا و ایادی آن می‌دانیم و آمادگی نظامی خود را برای مقابله با آمریکا تعریف نموده‌ایم و افزایش داده‌ایم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه “در حال حاضر بسیج توان مقابله با هر قدرت استکباری در جهان را کسب نموده است”، اظهار نمود: ما ۲۰ سال فرصت داشتیم که در این مدت یک دقیقه را نیز از دست نداده‌ایم. در این مدت یک دقیقه نیز استراحت نکرده‌ایم و خود را برای مقابله با هر نوع تهدید در هر جای دنیا و ایران اسلامی آماده نموده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.