معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی:استفاده از مفاهیم قرآنی در دستور کار قرار گیرد

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: چیزی که مهم است استفاده از مفاهیم قرآنی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، مهدی فیض معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور روز دوشنبه ۲۰ شهریور در مراسم پایانی هشتمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علمی کاربردی کشور، با اشاره به اینکه تدبر در قرآن باید همراه با فکر کردن و اندیشیدن و تأمل در چیدمان آیات الهی باشد، اظهار داشت: هدف از نزول قرآن تدبر در آیات آن است که از این هدف نباید غافل بود.

فیض بیان کرد: باید این اندیشیدن پیوسته و آرام صورت گیرد تا بتوانیم این هدف حکیمانه را درک کنیم و توجه ظاهری به آیات کافی نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور عنوان کرد: همبستگی قرآن و اهل بیت پیامبر(ص) موجب وحدت همه فرق اسلامی از جمله شیعه و سنی خواهد شد و باید این دو همراه با هم مورد توجه قرار گیرند، چون مهجور ماندن یکی عامل مهجوریت دیگری است.

وی اذعان کرد: احترام به اهل بیت(ع) لازمه توجه به قرآن بوده است و این دو هرگز از هم جدا نمی شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: چیزی که مهم است پیدا کردن شخصیت قرآنی است و اینکه استفاده از مفاهیم قرآنی در دستور کار ما قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم اهل تعلیم و تدبر در قرآن باشیم و بتوانیم آموزه های خودمان را به دیگران منتقل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.