معاون مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان خبر داد:افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان

49-67.jpg

معاون مالی و اعتباری مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران از افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان خبر داد.

مهدی نخستین‌ مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: با توجه به مصوبه اخیر، از ابتدای امسال مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان افزایش می‌یابد و در این راستا مبلغ وام عادی از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۶۰ هزار تومان و مبلغ وام اضطراری به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: وام ازدواج نیز برای هر زوج از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، وام جهیزیه تا ۳ میلیون تومان و وام نشر نیز تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

نخستین‌ مرتضوی خاطرنشان کرد: سعی داریم در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی، دانشگاه‌های سراسری و مناطق محروم مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان را توسعه دهیم. در این راستا دانشجو برای دریافت تسهیلات یا باید تحت پوشش آن شعبه باشد و یا در سیکل تسویه دانشگاه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دانشجویان و کارمندان رسمی و پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی سراسر کشور، اعضای هیات علمی سراسر کشور، پژوهشگران تمام‌وقت مراکز پژوهشی سراسر کشور، اعضای تمام‌وقت جهادهای دانشگاهی سراسر کشور و خیرین و نیکوکارانی که مایل باشند می‌توانند در صندوق حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح کنند.

نخستین‌مرتضوی تصریح کرد: مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران یکی از مؤسسات ده‌گانه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است که با هدف کمک به دانشجویان در سال ۸۲ به‌صورت رسمی افتتاح شد و هم‌اکنون تعداد اعضای صندوق ۱۲ هزار و ۳۵۴ نفر است و تاکنون ۱۱ هزار و ۲۸۳ فقره تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اعلام درخواست، آگاهی از مدارک مورد نیاز و شرایط اعطای تسهیلات به سایت مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.