معاون مطبوعاتی: ایسنا همچنان به «اخلاق حرفه‌ای» و «مرجعیت خبری» شهره است

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، ضمن تبریک سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران، «ایسنا» را رسانه‌ای پیشرو و مولد دانست که با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی و آموزشی می‌تواند در فضاهای نوین اطلاع‌رسانی نیز سرآمد باشد.

در متن پیام محمد خُدادی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس «ایسنا» آمده است:

«جناب آقای علی متقیان
مدیرعامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران

اکنون که به توفیق الهی و همت همکاران خوبم در خبرگزاری دانشجویان ایران وارد دهه سوم فعالیت خود شده‌اید و همچنان به «اخلاق حرفه‌ای» و «مرجعیت خبری» شهره‌اید، بازخوانی دو دهه فعالیت رسانه‌ای برای رویکردهای نوین اطلاع‌رسانی در سال‌های پیش‌رو ضروری است.

بی‌تردید «ایسنا» با ظرفیت بالای نیروی انسانی خلاق و با انگیزه، در کنار ساختار علمی ـ پژوهشی جهاد دانشگاهی می‌تواند هم در مواجهه با اتمسفر جدید اطلاع‌رسانی، «مولد، کارآمد و سرآمد» باشد و هم در تربیت کادر حرفه‌ای با اخلاق، به جامعه رسانه‌ای کشور خدمت کند.
تولید محتوای موثر بر اساس توجه به نیاز مخاطب امروز، تربیت نسل جدید خبرنگاران خبره مسلط به ابزار نوین، توجه ویژه به دانشجو، دانشگاه و فضای علمی کشور همراه با افزایش ضریب نفوذ در رسانه‌های منطقه و جهان، پرهیز از هیجان‌های کاذب سیاسی و سیاست‌زدگی در عرصه‌های ملی، می‌تواند نقشه راه خبرگزاری دانشجویان ایران در سومین دهه فعالیت خود باشد.

بیست سالگی، بهار زندگی و قله شور و نشاط است؛ قدر این روزها را بدانید و خصلت دانشجویی در عرصه خبر را حفظ کنید.

توفیق و سربلندی را برای همه همکاران خوبم در ایسنا آرزو می‌کنم.»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.