معاون وزیر علوم: راه اندازی دفاتر ازدواج آسان در دانشگاه ها

۲۳ آبان ،

تهران / واحد مرکزی خبر / فرهنگی /۰۸/۲۳
معاون وزیر علوم از راه اندازی دفاتر ازدواج آسان با کمک خیران در دانشگاه ها در آینده نزدیک خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مصاحبه با خبرنگار ما با بیان این که طرح ازدواج آسان مکمل طرح کلان عفاف و حجاب و نیازمند زیرساخت هایی است گفت: بخشی از امکانات مربوط به ازدواج آسان همچون وام و اختصاص خوابــگاه متاهلان را وزارت علوم و دانشگاه ها تامین می کنند.
غلامرضا خواجه سروی با بیان این که این دفاتر می تواند با جذب کمک های خیران؛ زمینه ازدواج آسان دانشجویی را فراهم کند؛ افزود: طرح ازدواج آسان دانشجویی مرحله ای و تدریجی اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: دفاتر ازدواج آسان زیر نظر نهادهای فرهنگی دانشگاه با همکاری تشکل ها و فعالان فرهنگی چند ماه آینده در دانشگاه های بزرگ کشور آغاز به کار خواهد کرد و سپس به تدریج در دیگر دانشگاه ها راه اندازی می گردد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همچنین تا پایان سال با همکاری نهادهای فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه ها اجرای این طرح در سطح کـــلان و عمومی آغاز می گردد.
خواجه سروی افزود: این طرح ادامه ازدواج دانشجویی است که پیش از این نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انجام می داد و به نحوی پاسخگویی به یکی از نیازهای مهم دانشجویی است که به کمک همه دست اندرکاران اجرایی می گردد.
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.